شناسهٔ خبر: 23536323 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف بیش از 2 تن تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 400 کیلو تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری 6 قاچاقچی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد قنبری"گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان زاهدان  را دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تعاقب پایش های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای ورودی شهرستان شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کرده که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز 4 خودرو سوداگران مرگ متوقف شد.

سردار قنبری با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی در این رابطه تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها ، 2 تن و 400 کیلوگرم تریاک و 3 قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

نظر شما