شناسهٔ خبر: 23536220 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حجت الاسلام کلانتری:

تشکل‌ها باید باعث رشد و پیشرفت دانشجویان شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی باید زمینه ساز رشد و پیشرفت دانشجویان شوند.

صاحب‌خبر -
تشکل‌ها باید باعث رشد و پیشرفت دانشجویان شوند
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی با موضوع بررسی فعالیت تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

کلانتری با تاکید بر کمی سازی فعالیت‌های دانشجویی، گفت: در بحث نشریات دانشجویی، لزوما تیراژ بالا لازم نیست؛ نفس تشکیل کانون و نشریه دانشجویی یک تمرین و بسیار با ارزش است.

وی افزود: تشکل یا کانون باید ما را رشد دهد، اما گاهی مشکل اساسی دانشجویانی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند این است که خودشان دست خالی هستند؛ در صورتی که باید کار را از خودمان شروع کنیم و نه از دیگران؛ به عنوان مثال اگر کانون کتاب بخواهد دانشجویان را کتابخوان کند، باید اعضای کانون خودشان کتابخوان‌های خوبی باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری بر فعالیت‌های دانشجویی و جمعی، افزود: رهبر همه این عرصه‌های علمی و فرهنگی، شخص خود ایشان هستند که همواره پیشگام بوده اند

نظر شما