شناسهٔ خبر: 23536126 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اردوان کامکار در جشنواره موسیقی فجر نواخت

شامگاه گذشته اردوان کامکار در حالی که بابت اوضاع نامساعد جسمی‌اش از مخاطبان عذرخواهی کرد در قالب سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، گروه «سنتورنوازی معاصر» به سرپرستی اردوان کامکار و نوازندگی مهیار طریحی، مصطفی مومنیان و سیاوش کامکار شامگاه جمعه ۲۲ دی در قالب سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

این تریو (سه‌نوازی) سنتور از ترکیب‌های متفاوت سنتورها با ابعاد متفاوت به نتیجه رسیده بود. در بخش اول طریحی، مومنیان و سیاوش کامکار قطعات «رها» به آهنگسازی و تنظیم مصطفی مومنیان، «روان» به آهنگسازی و تنظیم سیاوش کامکار، «رویا» به آهنگسازی و تنظیم مهیار طریحی و «دماوند» به آهنگسازی و تنظیم اردوان کامکار را اجرا کردند.

در بخش دوم کنسرت که نسبت به بخش اول کوتاه‌تر بود اردوان کامکار در حالی که از نامساعد بودن اوضاع جسمی‌اش رنج می‌برد قطعاتی را به صورت بداهه اجرا کرد.

او پس از پایان برنامه به تماشاگران حاضر در سالن گفت: «شاید فکر کنید به دلیل این که سال گذشته هم بیمار بودم، این بار هم با بهانه کردن بیماری می‌خواهم دروغ بگویم، اما باور کنید این روزها حالم مساعد نیست و فقط به خاطر شما عزیزان به تالار وحدت آمده‌ام.»

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تا  30 دی‌ در شش سالن شهر تهران ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما