شناسهٔ خبر: 23536041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عوامل تیراندازی در باغ فردوس کرمانشاه شناسایی شدند

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه پلیس قاطعانه با کسانی که امنیت عمومی را خدشه دار کنند برخورد می کند، از مردم خواست که اختلافات خانوادگی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص قتل چهار زن در باغ فردوس کرمانشاه، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات جدیدی که پلیس در رابطه قتل چهار زن در باغ فردوس منتشر کرده است، قاتل عمو های مقتولان هستند.

 

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات اوليه به دست آمده فردی تیر ماه امسال به دلیل اختلافات خانوادگی پدر زن خود را به قتل می رساند که اولیای دم پس از گذشت چند ماه رضایت می دهند.

 

سرهنگ محمدرضا آمویی،افزود: برادران مقتول که از این اقدام برادرزاده ها و همسر برادرش خشمگین هستند، در باغ فردوس کرمانشاه آنها را با سلاح گرم به قتل می رسانند و با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید از صحنه متواری می شوند.

 

وی عنوان کرد: گروه ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به زودی قاتلين را دستگیر خواهند کرد.

 

به گفته وی، ضارب که از بستگان مقتولان است شناسایی شده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری وی ادامه دارد.

 

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه، یادآور شد: تیمی ویژه از ماموران انتظامی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و به زودی فرد ضارب را دستگیر خواهند کرد.

 

سرهنگ آمويی، با بیان اینکه پلیس قاطعانه با کسانی که امنیت عمومی را خدشه دار کنند برخورد می کند، از مردم خواست که اختلافات خانوادگی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

 

نظر شما