شناسهٔ خبر: 23534150 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

یمنی ها 7 نظامی عربستان را به هلاکت رساندند

نیروهای یمنی توانستند 7 نظامی سعودی در مرزهای عربستان را به هلاکت برسانند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

مرزهای جنوبی عربستان با یمن همچنان ناآرام است. گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش شمار نظامیان کشته‌شده در این محدوده حکایت دارد.

یک منبع نظامی در استان صعده، روز جمعه به خبرگزاری «اسپوتنیک» اعلام کرد، نیروهای ارتش یمن (وابسته به انصارالله) عملیات خود در استان‌های جیزان، نجران و عسیر در جنوب عربستان را تشدید کردند؛ به‌گونه‌ای که سه سرباز در کمینی، که این نیروها برای‌شان نصب کردند، کشته شدند.

این منبع خاطرنشان کرد، چهار نظامی دیگر عربستان در جریان عملیات‌‌های پراکنده نیروهای یمنی در مناطق جیزان، عسیر و نجران کشته شدند.

به گفته این منبع، نیروهای ارتش یمن مراکز تجمع سربازان سعودی در روستای «حامضه» در جیزان را هدف حلمات خمپاره‌ای قرار دادند و همچنین موشک‌های «کاتیوشا» به مرکز تجمع نظامی سعودی اردوگاه «المخیل» در جیزان شلیک کردند.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی «المسیره» یمن گزارش داد، توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی مراکز تجمع سربازان سعودی در روستای حامضه در منطقه جیزان در جنوب عربستان را هدف فرار دادند.

المسیره افزود، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی موشک‌های کاتیوشا به مراکز تجمع سربازان سعودی در اردوگاه «المخیل» در همین منطقه شلیک کردند.

تاکنون ائتلاف متجاوز عربی یا ارتش سعودی بیانیه‌ای در واکنش به این خبر صادر نکرده‌اند.

 

نظر شما