شناسهٔ خبر: 23531903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۰۰ پروژه راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

R41452/P1361/S6,69/CT15

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از فعال بودن ۳۰۰ پروژه راه، ساختمان، مراکز اداری، بیمارستان و پروژه‌های مطالعاتی در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی محمد علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت:  300 پروژه شامل راهسازی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، احداث راه روستایی، احداث ساختمان‌های اداری، احداث بیمارستان، بهسازی بافت فرسوده محلات، آسفالت معابر، پروژه‌های شهرسازی و مطالعات شهری،  احداث پل‌ها و ساختمان‌های فنی در این استان فعال است. 

وی با اشاره به در دست ساخت بودن پروژه راهسازی «یاسوج-سی‌سخت» عنوان کرد: در زمینه مسائل مروبط به این پروژه طی نشستی با مدیرکل منابع طبیعی مشکلات مرتفع شده و هم اکنون مشکلی وجود ندارد.

علیمردانی ابراز کرد:  پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز اعتبار یک هزار و 300 میلیارد تومانی دو پروژه بزرگ راهسازی شامل اتصال یاسوج به آزاد‌راه «‌شیراز-اصفهان» و اتصال شهرستان لنده به تشان استان خوزستان از محل اعتبارات ملی انجام شده و هم اکنون در سازمان برنامه و بودجه منتظر تعیین تکلیف و اخذ مجوز ماده 23 است. 

وی در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌های محلی از رفتن شما خبر می‌دهند آیا این خبر صحت دارد؟ افزود:  بر اساس ماموریتی که وزارت راه و شهرسازی محول کرده تا لحظه آخر به وظایفم عمل می‌کنم و این اخبار زره‌ای در اراده من نسبت به انجام وظیفه‌ام تاثیری ندارد. 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با وجود محدودیت‌های اعتباری در کشور ولی اکثر پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی استان فعال بوده و با قوت ادامه کار می‌دهیم. 

علیمردانی با بیان اینکه از روز اول فعالیتم در این استان قول دادم پیگیر افزایش اعتبارات ملی پروژه‌های راه و شهرسازی باشم، اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای تبدیل اعتبارات استانی 80 درصد پروژه‌های راه روستایی به اعتبارات ملی انجام شده است. 

وی از تدوین نقشه جامع و سیاست گذاری 10 ساله راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این مهم با هماهنگی مرکز در استان اجرایی شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما