شناسهٔ خبر: 23531770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کار راحت صدرنشین/ کورس سه تیم برای دومی/ میزبانی خونه به خونه بی‌سرمربی!

هفته نوزدهم لیگ دسته اول روز یکشنبه در حالی برگزار می شود که تیم صدرنشین لیگ به مصاف یکی از تیم‌های قعرنشین و بحران‌زده می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته نوزدهم لیگ دسته اول روز یکشنبه برگزار می‌شود. در مسجدسلیمان تیم صدرنشین نفت میزبان صبای قم ته جدولی است. بعید است صبا در این بازی حرفی برای گفتن داشته باشد و می‌توان ۳ امتیاز این بازی را در حساب شاگردان محمود فکری در نظر گرفت.نفت مسجد سلیمان اگر در این بازی پیروز شود همچنان در صدر جدول باقی خواهد ماند. 

سه تیم بادران، نساجی و برق جدید شیراز نیز رقابت نزدیکی برای رسیدن به رتبه دوم دارند. بادران اگر بتواند در بوشهر از ایرانجوان ۳ امتیاز بگیرد همچنان در رده دوم جدول باقی خواهد ماند اما مساوی یا باخت بادران به سود رقبا خواهد شد.

تیم نساجی مازندران هم که با داود مهابادی در اولین بازی پیروز شد این هفته میهمان تیم گل گهر سیرجان است. نساجی بازی سختی در کویر خواهد داشت. شاگردان وینگو بگوویچ دارد. گل گهر برای رسیدن به رتبه ای بهتر از دوازدهمی تلاش می‌کند.

برق جدید شیراز راحت‌ترین کار را در بین رقبا دارد و به مصاف آخرین تیم جدول خواهد رفت. راه آهن هنوز بردی دشت نکرده و حتی بازیکنان این تیم به سختی تعدادشان به ۱۸ نفر هم می‌رسد بنابراین پیش بینی یک برد راحت برای برق جدید شیراز خیلی غیرقابل باور نیست.

تیم پرحاشیه خونه به خونه هم میزبان تیم مس کرمان است. جواد نکونام اعلام کرده از سرمربیگری این تیم استعفا کرده ولی مدیرعامل باشگاه می‌گوید با استعفایش مخالف است! ضمن اینکه هر دو نفر علیه یکدیگر در برنامه فوتبال یک مصاحبه ‌های تندی انجام دادند و با این شرایط بعید است که خونه به خونه در ورزشگاه خانگی خود آن اقتدار همیشگی را داشته باشد.

ملوان هم میزبان تیم اکسین البرز است. دست نشان می‌گوید شاگردانش در انزلی استرس بیشتری دارند و برای رسیدن به برد بیش از حد تحت فشار هستند. این مسابقه می‌تواند یکی بازی‌های خوب این هفته باشد.

فجرسپاسی هم که در ۷۰ درصد بازی‌هایش شکست نخورده این هفته به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز می‌رود. ماشین‌سازی هفته گذشته در خانه ۲ امتیاز از نفت مسجدسلیمان صدرنشین گرفت.

در تبریز هم شهرداری تبریز به مصاف تیم شهرداری ماهشهر می‌رود. این بازی نبرد مربیان سابق استقلال و پرسپولیس است. علیرضا مرزبان سرمربی ماهشهر زمانی در پرسپولیس مربیگری کرده و سیروس دین محمدی مربی اسبق استقلال هم می‌خواهد تیمش را از انتهای جدول جدا کند.

برنامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ دسته اول:

یکشنبه۲۴ دی ۹۶‌

نفت مسجد سلیمان -صبای قم - ساعت ‌۱۴‌- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

فجر سپاسی شیراز- ماشین سازی تبریز- ساعت ‌- ورزشگاه نوزدهم شهید دستغیب ‌شیراز ‌

ایرانجوان بوشهر -بادران تهران ‌- ساعت- ورزشگاه نوزدهم شهید بهشتی ‌بوشهر ‌

آلومینیوم اراک- مس رفسنجان  ‌- ساعت ‌۱۴‌- ورزشگاه امام خمینی اراک ‌

خونه به خونه مازندران- مس کرمان  ‌- ساعت ‌۱۴‌- ورزشگاه هفتم تیر ‌بابل ‌

گل گهر سیرجان- نساجی مازندران  - ساعت ‌ ‌۱۴‌- ورزشگاه اختصاصی گل ‌گهر سیرجان

راه آهن تهران- آینده سازان برق جدید ‌شیراز- ساعت   ‌ ‌۱۴‌ نوزدهم راه آهن(اکباتان)‌ تهران ‌

شهرداری تبریز -شهرداری ماهشهر ‌- ساعت ‌۱۴‌- ورزشگاه اختصاصی شهرداری ‌ تبریز

ملوان بندرانزلی- اکسین البرز ‌ ‌۱۴‌- ساعت- ورزشگاه تختی انزلی ‌

انتهای پیام/ا

نظر شما