شناسهٔ خبر: 23531701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

طارمی با الغرافه بست

مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس با عقد قراردادی یک سال و نیمه به عضویت تیم الغرافه قطر درآمد.

صاحب‌خبر -

طارمی که از اواسط هفته گذشته در قطر به سر میبرد بعد از انجام دادن تست کامل پزشکی و قبولی در آن، دیروز با این باشگاه قطری به توافق نهایی رسید.

الغرافه به طارمی قراردادی 5/2 میلیون دلاری پیشنهاد داده و این بازیکن مبلغی در حدود 5/2 میلیارد تومان بابت رضایتنامه به پرسپولیس خواهد داد. البته طارمی هنوز بازیکن پرسپولیس است و در صورت دریافت رضایتنامه، الغرافهای میشود.

الغرافه که در فصل گذشته لیگ قطر نمایش نسبتا خوبی داشته و جزو تیمهای صعودکننده به پلیآف لیگ قهرمانان آسیاست، امیدوار است با وسلی اشنایدر و مهدی طارمی نیم فصل خوبی را تجربه کند و به ردههای بالای جدول بازگردد. این تیم در مرحله پلیآف با پاختاکور ازبکستان بازی میکند.الغرافهایها از یک مربی ترک به نام بولنت بهره میبرند که سابقه طولانی کار در لیگ ستارگان را دارد. پیش از طارمی بازیکنانی مثل محمدرضا خلعتبری، فرهاد مجیدی و مسعود شجاعی پیراهن این باشگاه قطری را به تن کردهاند.

با جدایی رسمی طارمی این بازیکن از هفته آینده در میادین فوتبال آفتابی خواهد شد در حالی که پرسپولیس نیز بعد از چهار فصل به نبود او در ترکیب خود عادت کرده است. او امیدوار است با برگشتن به شرایط فنی و بدنی مناسب یکی از مسافران و بازیکنان ایران در جامجهانی باشد تا در تابستان آینده به تیم بزرگتری نقل مکان کند.

نظر شما