شناسهٔ خبر: 23531696 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

از ادعای رزومه‌سازی تا ماجرای 900 میلیون و ماشین

دعوا در بابل علنی شد

جواد نکونام در شرایطی در نخستین تجربه سرمربیگری خود راهی لیگ دسته اول و تیم متمول خونه به خونه بابل شد که به دنبال نوسان در نتیجه‌گیری و بالا گرفتن بحث اختلاف مالی در نهایت عطای کار کردن در این تیم را به لقایش بخشید.

صاحب‌خبر -

این جدایی هرچند در روزهای گذشته سر و صدایی به پا نکرد، اما روز جمعه قاسم حسنزاده، مالک باشگاه خونهبه خونه با تاکید بر اینکه استعفای نکونام را نمیپذیرد گفت: نکونام بعد از بازی با مس پیغام داد که نامه بدهیم که مسئولیت شکست مقابل مس با مدیریت باشگاه است، من چنین چیزی را نپذیرفتم. فرستاده نکونام (خانبان) اعلام کرد نکونام از جای دیگری پیشنهاد دارد و میخواهد برود، من هم اعلام کردم اگر میخواهد از تیم برود، باید به باشگاه بیاید و رسما استعفا کند. چند شب پیش هم تمام اعضای کادر فنی آمدند و جلسه گذاشتیم و همه مشکلات حل شد، اما قرار شد فردای آن روز سر تمرین حاضر شوند که به یکباره شهر را ترک کردند و به تهران رفتند.

مالک باشگاه خونهبهخونه مدعی شد: کادر فنی 50 درصد مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده است. حقیقت این است که نکونام و دوستانش به دنبال این بودند که سابقهای برای او درست کنند تا بعد از آن به تیمهایی مثل تراکتورسازی و پیکان برود!

با این حال نکونام در واکنش به این ادعاها گفت: به هر کدام از بازیکنان که زنگ بزنید تائید میکند که پرداختی باشگاه زیر 30 درصد بوده است البته شاید 3-4 بازیکن این کار را انجام ندهند چرا که آنها پرداختی بهتری داشتند. وی در ادامه در رابطه با ماشین گرانقیمتی که حسنزاده از آن حرف زد، تصریح کرد: با توجه به قراردادی که داشتم حسنزاده لطف کرد 20 روز قبل صد میلیون پول داد که با توجه به مشکلات مالی خونه به خونه و اینکه تیم نمیتوانست تمرین کند این صد میلیون را به او دادم تا به تیم تزریق کند. در شمال بودم و گفتم میخواهم یک ماشین بگیرم که گفتند نزد یکی از دوستانشان برویم تا از او ماشین خریداری کنیم. من هم این مساله را پذیرفتم تا خود او پول ماشین را حساب کند.

نظر شما