شناسهٔ خبر: 23531547 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

راز جنایت در بیابان‌های ریگان کشف شد

صاحب‌خبر - رئیس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه پنج‌شنبه گذشته پس از ۶ماه تحقیق فنی مشخص شد خانم جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.
به گزارش میزان، امین سلطانی زرندی جزئیات قتل دختر جوان در بیابان‌های ریگان را تشریح کرد و گفت: قاتل اختلافات خانوادگی را علت و انگیزه این قتل عنوان کرده است. وی اظهار کرد: ۱۲ تیر سال جاری پس از اعلام مفقودی یک خانم جوان ۲۶ساله بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستورکار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت. این مقام قضایی افزود: پس از تحقیقات اولیه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی احتمال به قتل رسیدن این خانم جوان قوت گرفت و بلافاصله با دستور قضائی پنج مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شدند.
وی ادامه داد: به لحاظ پیچیدگی موضوع تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه یافت تا اینکه پنج‌شنبه گذشته راز این ماجرای پیچیده که 6ماه به طول انجامیده بود، رمزگشایی و قاتل دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. زرندی با اشاره به اینکه قاتل از خویشاوندان مقتول است، افزود: اختلافات خانوادگی علت و انگیزه این حادثه دلخراش بوده است. قاتل در اعترافات اولیه اقرار کرده است که با طرح نقشه قبلی توسط همدستش، مقتول(الف. م) را به بیابان‌های اطراف ریگان منتقل می‌کند و با پنج ضربه گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل می‌رساند و جنازه وی را به درون چاه می‌اندازد.

نظر شما