شناسهٔ خبر: 23531348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت استاندار اصفهان در پی درگذشت حجت‌الاسلام مظاهری

استاندار اصفهان در پی درگذشت روحانی خدمت‌گزار و واعظ شهیر حجت‌الاسلام مهدی مظاهری پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت استاندار اصفهان در پی درگذشت حجت‌الاسلام مظاهری

به گزارش دفاع پرس از اصفهان، «محسن مهرعلیزاده» استاندار اصفهان در پی درگذشت چهره ماندگار تبلیغات اصفهان «آیت الله مهدی مظاهری» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

"ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدی مظاهری؛ از علمای بنام و صاحب نفس و  اساتید اخلاق اصفهان که با سابقه بیش از 50 سال تبلیغ اسلامی در حوزه‌های مختلف به عنوان نخستین چهره تبلیغی استان اصفهان برگزیده گردید، موجب تأسف و تاثر فراوان شد.

بی‌تردید فقدان این شخصیت ممتاز که عمر پر برکت خود را صرف اعتلای اسلام و نشر و ترویج معارف دینی نمود و با تاسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تأسیس ستاد اقامهم نماز استان و بیش از 20 سال فعالیت قرآنی، گام عظیمی را در راه علم آموزی و روشنگری دینی برداشت، خلأیی ژرف برای بهره‌مندان از محضر ایشان به شمار می‌آید.

یاد، نام و نقش ارزشمند و هچنین نوای دلنشین ایشان در مراسم احیای دعای ابوحمزه ثمالی در سحرهای ماه مبارک رمضان در طول نیم قرن از حیات این عالم بزرگوار به نیکی و بزرگی در اذهان مردم مومن و متدین اصفهان ماندگار خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار به محضر مقام معظم رهبری و مردم متدین استان اصفهان، از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بیت شریف ایشان مسألت دارم."

انتهای پیام/

نظر شما