شناسهٔ خبر: 23530932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

دروازه‌بان مشکي‌پوشان مقابل پرسپوليس بايد اخراج مي‌شد

کارشناس داوري فوتبال کشورمان معتقد است در جريان ديدار پرسپوليس - مشکي‌پوشان بايد دروازه‌بان تيم مشکي‌پوشان اخراج مي‌شد.

صاحب‌خبر -

حيدر سليماني درباره قضاوت بيژن حيدري در ديدار مشکي‌پوشان - پرسپوليس اظهار داشت: در روزي که بازي پرسپوليس و سياه‌جامگان به دليل اعتراضات اخير برانکو به داوران و کميته انضباطي بيشتر از قبل حساس بود، قضاوت اين ديدار بر عهده پيام حيدري گذاشته شد. اين داور همداني با خونسردي و مهارت ارتباطي خوب همراه با خنده‌هاي احساسي توانست در يک بازي پُر برخورد، تصميمات ريز و درشت بگيرد که با دو آوانتاژ همراه بود.

وي در ادامه افزود: در دقيقه سه جدال ماهيني و مهاجم مشکي‌پوشان در محوطه جريمه پرسپوليس بر سر توپ بود که در ادامه مهاجم مشکي‌پوشان سرنگون شد و داور به درستي ادامه بازي داد و اعتراض مهاجم مشهدي مبني بر پنالتي بي‌مورد بود.

کارشناس داوري کشورمان در ادامه تصريح کرد: در دقيقه 29 عليپور در موقعيت تک به تک با دروازه‌بان مشکي‌پوشان قرار داشت که دروازه‌بان اين تيم در اين صحنه توپ را با دست لمس کرد، اما داور و کمک داور دوم مسابقه متوجه برخورد توپ به دست دروازه‌بان نشدند. در آن صحنه داور بايد خطا اعلام مي‌کرد و دروازه‌بان حريف هم به دليل سلب موقعيت آشکار گل بايد اخراج مي‌شد. به طور کلي قضاوت تيم داوري در اين بازي حساس و پر برخورد راضي‌کننده بود.

سليماني همچنين در ادامه درباره قضاوت موعود بنيادي‌فر در ديدار استقلال - سايپا تصريح کرد: در روزي که دو تيم استقلال و سايپا بازي زيبايي را به نمايش گذاشتند، قضاوت عالي موعود بنيادي‌فر هم به زيبايي بازي افزود. در دقيقه 23 اين ديدار گل استقلال با کار خوب کمک داور اول به ثمر رسيد و اعتراض مدافعان سايپا بي‌مورد بود.

وي ادامه داد: در دقيقه 50 خطاي مدافع استقلال پشت خط محوطه جريمه روي مهاجم سايپا اتفاق افتاد و داور هم به درستي مکان خطا را داخل قوس محوطه جريمه تعيين کرد. داور سعي کرد در 15 دقيقه ابتداي بازي اخطار ندهد و مديريت کند که به درستي انجام شد. تنها نقطه تاريک قضاوت بنيادي‌فر وقت اضافه کمي بود که در نيمه دوم اعلام کرد. فکر مي‌کنم داور بايد هشت دقيقه وقت اضافه اعلام مي‌کرد.

نظر شما