شناسهٔ خبر: 23529762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت استاندار به مناسبت درگذشت حجت الاسلام مظاهری

استاندار اصفهان هم در پیامی در گذشت حجت الاسلام مهدی مظاهری را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

 پیام تسلیت استاندار   به مناسبت درگذشت حجت الاسلام مظاهریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز اصفهان؛محسن مهرعلیزاده با ارسال پیامی ارتحال عالم جلیل القدر حجت الاسلام حاج شیخ مهدی مظاهری از علمای بنام و صاحب نفس و اساتید اخلاق اصفهان را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
ارتحال عالم جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری؛ از علمای بنام و صاحب نفس و اساتید اخلاق اصفهان که با سابقه بیش از نیم قرن تبلیغ اسلامی در حوزه‌های مختلف به عنوان اولین چهره تبلیغی استان اصفهان برگزیده گردید، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
بی‌تردید فقدان این شخصیت ممتاز که عمر پر برکت خود را صرف اعتلای اسلام و نشر و ترویج معارف دینی نمود و با تاسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تاسیس ستاد اقامه نماز استان و بیش از 20 سال فعالیت قرآنی، گام عظیمی را در راه علم آموزی و روشنگری دینی برداشت، خلأیی ژرف برای بهره‌مندان از محضر ایشان به شمار می‌آید.
یاد، نام و نقش ارزشمند و همچنین نوای دلنشین ایشان در مراسم احیای دعای ابوحمزه ثمالی در سحرهای ماه مبارک رمضان در طول حیات این عالم بزرگوار به نیکی و بزرگی در اذهان مردم مومن و متدین اصفهان ماندگار خواهد شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم متدین استان اصفهان، از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بیت شریف ایشان مسألت دارم.

نظر شما