شناسهٔ خبر: 23529493 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شفر: تا آخر لیگ نمی‌توانستیم گل نخوریم/ از قربانی حمایت می‌کنیم

ورزش > لیگ برتر - سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سایپا حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفر شفر سرمربی تیم استقلال پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل سایپا در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شفر در ابتدا گفت:« ما امروز گل خوردیم. طبیعی بود که نمی‌توانستیم تا پایان فصل بدون دریافت گل به بازی‌های‌مان ادامه بدهیم. »

شفر ادامه داد:« در دقایق آخر یک موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشتیم. اگر آن توپ را گل می‌کردیم همه خوشحال بودند. بچه‌های ما در پایان بازی ناراحت بودند. به آنها گفتم برای چه ناراحت هستید؟ ما خوب بازی کردیم، در حالی که سرور جپاروف را نداشتیم، محسن کریمی مصدوم شد و داریوش شجاعیان هم همین‌طور. ما با این شرایط خوب بازی کردیم. به علی قربانی هم گفتم که تو در این فصل یکی از گل‌های مهم را برای ما می‌زنی. او ناراحت بود اما به او گفتم ناراحت نباشد.»

سرمربی استقلال گفت:« بازی سختی برای ما بود. این بازی نشان داد در نبود سرور جپاروف چه کار سختی داریم. او از بازی بعدی به ترکیب ما اضافه می‌شود و بازی می‌کند.»

شفر در خصوص تعویض هایش گفت:« از تعویض هایم راضی بودم.البته اگر می‌شد می‌خواستم جپاورف را به زمین بفرستم، اما او را روی نیمکت نداشتیم. در نیمه دوم داریوش شجاعیان در پست جپاروف بازی کرد، اما او کمی مصدومیت داشت، در حالی که ما به یک بازی خیلی قوی در این پست نیاز داشتیم. ما هم با داریوش شجاعیان و هم بدون او موقعیت گلزنی داشتیم.»

شفر در مورد عملکرد سید حسین حسینی و سایر بازیکنان گفت:« من نمی‌توانم به طور دقیق درباره تک تک بازیکنان صحبت کنم. اگر بخواهم چنین کاری انجام دهم، با آنها رودررو صحبت می‌کنم. نمی‌خواهم بازیکنانم در رسانه‌ها بخوانند که نظر من در خصوص آنها چیست. فکر می‌کنم دروازه‌بان ما و دروازه‌بان پرسپولیس، هر دو جزو بهترین دروازه‌بان‌های ایران هستند.»

سرمربی استقلال در خصوص فرصتی که قربانی از دست داد و واکنش هواداران به این اتفاق گفت:« این فوتبال است. علی قطعاً باز می‌گردد و ما همه به او کمک می‌کنیم. باور کنید همه اعضای باشگاه استقلال حامی علی قربانی هستند و او برمی‌گردد. شاید واکنش هواداران از روی احساس‌شان است و مطمئناً اگر فردا بشود و احساسات‌شان کم شود، می‌گویند که علی بازیکن خوبی است. در بازی‌های قبلی برای ما گل حساس زد و او برای تیم زحمت می‌کشد. ما همه کمک می‌کنیم تا او به شرایط خوبش بازگردد. به هر حال فوتبال همین است. وقتی می‌برید دوستان زیادی دارید، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، فقط دوستان خوب دارید. به علی قربانی گفتم که وقتی از رختکن بیرون می‌آید، همه تیم از او حمایت خواهند کرد.»

 

254 41

نظر شما