شناسهٔ خبر: 23529039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

دایی: اگر استقلالی‌ها قربانی را نخواهند با کمال میل جذبش می‌کنیم/ باید با اختلاف می‌بردیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا با تمجید از مهاجم مغضوب استقلالی‌ها اعلام کرد حاضر به جذب وی است.

صاحب‌خبر -
علی دایی در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر استقلال تهران اظهار داشت: تیم ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم. از نظر مالکیت توپ و موقعیت گلزنی برتر از حریف بودیم. با یک اشتباه کوچک گل خوردیم. متاسفانه توپ هم چند بار به تیرک دروازه حریف خورد.

به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: ما در وسط میدان حرف‌مان را زدیم. این بازی 6 امتیاز داشت. استقلال با خوش‌شانسی بازی را مساوی کرد. به غیر از فرصت دقیقه 95 استقلال فرصت دیگری در نیمه دوم نداشت. اما ما از کناره‌ها و عمق حریف را تحت فشار قرار دادیم ولی در ضربات آخر نتوانستیم موفق باشیم. باید استقلال را با اختلاف می‌بردیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه نیمکت‌نشینی عباس‌زاده دلیل فنی داشت یا نه، گفت: بر اساس سیستمی که کار می‌کنیم عباس‌زاده را بیرون گذاشتیم. همه بازیکنان ما ممکن است یک روز بیرون باشند. برای ما فرقی ندارد می‌خواستیم جلوی حملات استقلال را بگیریم و عباس‌زاده را بیرون گذاشتیم. سلیمانی هم بازیکن خوبی است اما امروز روز بد این بازیکن بود و مجبور شدیم در نیمه اول تعویضش کنیم.

دایی در مورد اینکه مهاجمی مثل علی قربانی خیلی راحت فرصت گلزنی را از دست داد، عنوان کرد: من سرمربی سایپا هستم و بهتر است این مسائل را از شفر بپرسید اما من حاضرم همین امروز علی قربانی را به تیم خودم بیاورم. در نفت تهران هم به دنبال او بودم. قربانی یک گل به سپاهان زد و استقلال دیگر او را به ما نداد وگرنه دو سال است من دنبال علی قربانی هستم. او استعداد بالایی دارد.

وی ادامه داد:  از هواداران استقلال بپرسید اگر قربانی را نداشتند همان 2-3 ضربه سری که به دروازه ما با این بازیکن زدند، فرصت گل دیگری داشتند؟ قربانی بازیکن بزرگی است. دوست دارم او در تیم من باشد اگر استقلال او را نمی‌خواهد با کمال میل او را به خدمت می‌گیرم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه بازی تحت تاثیر رکوردشکنی دروازه‌بان استقلال قرار گرفته بود، اظهار داشت: ما به دنبال این مسائل نبودیم. در نیمه اول هم می‌توانستیم به گل برسیم. ببینید قبل از اینکه گل بزنیم چند فرصت گل داشتیم. دو بار توپ را به تیرک دروازه زدیم. امروز روز ما نبود.

نظر شما