شناسهٔ خبر: 23528806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

شفر: قرباني مانند باجو بر مي گردد و گل مي زند

سرمربي آلماني استقلال بعد از تساوي برابر سايپا در نشست خبري شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

وينفرد شفر سرمربي آلماني استقلال با حضور در نشست خبري درباره موضوعات مختلفي صحبت کرد که مشروح آن در ادامه مي آيد:

 

صحبت هاي اوليه؟
بازي کرديم، گل خورديم و طبيعي بود که تا پايان فصل نمي شد بدون دريافت گل کار را ادامه دهيم. در دقايق آخر يک موقعيت بسيار خوب داشتيم که گل نشد. ما در کل خوب بوديم. به بازيکنان گفتم چرا ناراحت هستيد؟ ما بازي خوبي کرديم و البته چند بازيکن ما هم مصدوم شدند. در دو سه هفته اخير به قرباني گفتم که تو يکي از مهم ترين گل هاي سال ما را مي زني. به او گفتم ناراحت نباش. او بر مي گردد و براي ما گلزني مي کند. بازي سختي بود و از دقيقه اول مشخص بود که بازي سختي داريم. مشخص بود که در موقعيت سرور جپارف چقدر به او نياز داريم. در بازي بعدي در اين پست بازي مي کند.

 

تعويض هاي استقلال؟
بله راضي بودم. مي خواستم اگر مي شد جپارف را به بازي بفرستم ولي او را نداشتيم. بايد بر اساس شرايط ببينيم که چکار کنيم. داريوش شجاعيان در نيمه دوم در جاي سرور بازي مي کرد و کمي آسيب ديدگي داشت. ما يک بازيکن بسيار قوي در آن منطقه لازم داشتيم. با داريوش و بدون او فرصت گلزني داشتيم.

فرصت به جوانان؟
فردا يک تيم منتخب از آکادميمان داريم براي بازيکناني که امروز بازي نکردند. ما روي اين بازي ها حساب مي کنيم و بر اين اساس دقت مي کنيم که چه بازيکناني مي توانند به ما کمک کنند از اين مسئله استفاده مي کنيم.

 

استقلال بدون جپاروف خوب نيست؟
شما بازي را کاملا ديديد؟ طبيعي است که وقتي جپارف را نداشته باشيد خيلي از توپ ها به عقب بر مي گردند. اين چيزي که گفتيد يک نوع تعريف از تيم ما بود. وقتي شما از عملکرد ما راضي نبوديد ولي در سطح خيلي خوبي بازي کرديم.

 

عملکرد سازمان دفاعي استقلال؟
 من اگر بخواهم راجع به عملکرد بازيکنان به صورت دقيق صحبت کنم، ترجيح مي دهم چهره به چهره با آنها صحبت کنم. نمي خواهم بازيکنان در رسانه ها بخوانند که نظرم راجع به آنها چيست. فکر مي کنم دروازه بان ما و پرسپوليس بهترين دروازه بانان ايران هستند.

 

شعارها عليه قرباني و صحبت هاي برانکو؟
همه بازيکنان ما عاشق استقلال هستند. همه تلاش مي کنند با صد درصد وجودشان کار کنند. من به قرباني هم گفته بودم که او بالاخره يکي از گل هاي سال ما را مي زند. وقتي مي بريد دوستان زيادي داريد ولي وقتي نبريد فقط دوستان خوبي داريد. به او گفتم وقتي که از رختکن مي رود بيرون بداند همه اعضاي فني و بازيکنان حامي او هستندو من بازي فينال در سال 94 را به ياد مي آورم. در آن  بازي باجو پنالتي را از دست داد و قرباني هم قطعا بر مي گردد و همه ما به او کمک مي کنيم. باور کنيد همه اعضاي باشگاه پشت سر او هستند و از او حمايت مي کنند. يک مقدار شايد عکس العمل هواداران به خاطر ناراحتي و احساساتي بودن آنها باشد و فردا بگويند او بازيکن خوبي است و براي ما خوب کار کرده است. اما درباره برانکو بايد بگويم که لزومي ندارد درباره سرمربي پرسپوليس صحبت کنيم. بهتر است راجع به بازي خودمان صحبت کنيم نه آقاي برانکو.

نظر شما