شناسهٔ خبر: 23528707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

دايي: در هر 2 نيمه سرتر از استقلال بوديم

سرمربي تيم فوتبال سايپا مدعي شد تيمش در هر دو نيمه سرتر از تيم استقلال بوده است.

صاحب‌خبر -

علي دايي پس از تساوي يک - يک تيمش مقابل استقلال اظهار داشت: فکر مي‌کنم تيم ما بازي خوبي را به نمايش گذاشت. در هر دو نيمه سرتر از استقلال بوديم، هم به لحاظ مالکيت توپ و هم به لحاظ موقعيت‌هايي که ايجاد کرديم. ما روي يک اشتباه گل خورديم، چون روي تنها توپي که داخل چهارچوب ما آمد، گل خورديم.

وي افزود: اگر بيشتر دقت مي‌کرديم مي‌توانستيم جلوي آن گل را هم بگيريم. ما در اين بازي يک چيز کم داشتيم و آن هم شانس بود، چون هر چقدر زديم، به مدافعان حريف خورد. بچه‌هاي سايپا در اين بازي نشان دادند که شايسته هستند و با اينکه مساوي کرديم، اما هيچ وقت دنبال مساوي نبوديم. به اين بازي به يک بازي شش امتيازي نگاه مي‌کرديم و مي‌خواستيم هر طور شده برنده باشيم، اما استقلال با خوش‌شانسي جست. به جز موقعيت دقيقه 95 هم استقلال کار خاص ديگري روي دروازه ما انجام نداد.

سرمربي تيم فوتبال سايپا خاطرنشان کرد: ما در اين بازي راه‌هاي مختلف را براي به ثمر رساندن گل امتحان کرديم. از کناره‌هاي زمين و از عمق مي‌توانستيم به استقلال گل بزنيم و موقعيت‌هاي زيادي هم داشتيم. به نظرم اگر توپ‌هاي ما تبديل به گل مي‌شدند، بايد با اختلاف دو سه گل استقلال را شکست مي‌داديم، اما بدشانسي آورديم.

دايي در مورد نيمکت‌نشيني محمد عباس‌زاده گفت: ما براساس سيستمي که کار مي‌کنيم ترکيب را انتخاب مي‌کنيم و عباس‌زاده نيز به همين دليل روي نيمکت قرار داشت. براي من فرقي ندارد که کدام بازيکن در زمين حضور داشته باشد. ما امروز براي جلوگيري از حملات استقلال سيستم را انتخاب کرديم و عباس‌زاده نيز روي نيمکت قرار گرفت. سليماني هم که امروز در ترکيب حضور داشت، جزو بازيکنان خوب ماست، اما امروز روز بد او بود. 

وي درباره شعار هواداران استقلال عليه علي قرباني گفت: اين سؤال را بايد از آقاي شفر بپرسيد و من فقط مي‌توانم در مورد مسائل تيم خودم صحبت کنم. البته بايد اين نکته را بگويم که من هم در نفت و هم در سايپا قرباني را مي‌خواستم. متأسفانه قرباني با گلي که امسال به سپاهان زد، در استقلال ماندني شد، وگرنه دو سال است که دنبال او هستم. قرباني استعداد بالايي دارد و حتي مي‌تواند بهتر از اينها هم عمل کند. بايد اين نکته را نيز بگويم که اگر قرباني امروز همان چند ضربه سر را نيز نمي‌زد، استقلال نمي‌توانست فرصت گلزني پيدا کند.

وي در واکنش به اين موضوع که بازي امروز تحت تاثير رکوردشکني سيدحسين حسيني قرار گرفت، گفت: ما به دنبال اين حرف‌ها نبوديم و بايد همان نيمه اول به گل مي‌رسيديم. اگر توپ‌هاي‌مان در 45 دقيقه نخست تبديل به گل مي‌شدند در همان نيمه دو سه گل مي‌زديم. در نيمه دوم هم دو بار توپ‌هاي‌مان به تيرک دروازه استقلال برخورد کرد، امروز به لحاظ گلزني روز ما نبود اما توانستيم بازي خوبي را ارائه کنيم.

نظر شما