شناسهٔ خبر: 23528637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برایمان مهم است که در بازی‌های داخل و خارج از خانه برنده شویم

برانکو: یک روز خوب داشتیم و هیچ توهینی در ورزشگاه نشد/ دین‌مان را به بهترین شکل به هواداران ادا کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی هواداران دیدند، از بازی بازیکنان راضی هستیم، مشکی‌پوشان هم بازی خوبی کرد. از موقعیت‌های زیادمان استفاده نکردیم تا اینکه در دقایق آخر گل زدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل مشکی‌پوشان، گفت: بازی خوبی هواداران دیدند، از بازی بازیکنان راضی هستیم. مشکی‌پوشان هم بازی خوبی کرد، از موقعیت‌های زیادمان استفاده نکردیم تا اینکه در دقایق آخر گل زدیم. هواداران بدون توهین فقط تیم خود را تشویق کردند و فضا بسیار خوب بود. شور و نشاط خوبی وجود داشت و از آنها تشکر می‌کنم.

* هیچ توهینی صورت نگرفت

وی افزود: یک روز خوب را پشت سر گذاشتیم هیچ توهینی صورت نگرفت. از هواداران ممنون هستم. در نشست قبل بازی هم گفتم توجه خاصی به این بازی داریم شاهد بودید که در بازی چه اتفاقاتی افتاد و به بازیکنان بابت اراده‌ای که داشتند تبریک می‌گویم. 

* سزاوار برد بودیم

سرمربی پرسپولیس در  ادامه تصریح کرد: سزاوار برد بودیم شانس‌های زیادی داشتیم ولی در دقایق پایانی گل زدیم. از میزبان و فضای مطلوبی که در ورزشگاه وجود داشت تشکر می‌کنم. 

برانکو در ادامه تصریح کرد: ما دنبال بهترین نتیجه هستیم و همیشه تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم. دین‌مان را به بهترین شکل به هواداران ادا کرده و همیشه تلاش می‌کنیم تا باعث شادی آنها شویم. 

* درگیری در فوتبال طبیعی است

وی در مورد درگیری محمد انصاری و علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: این مسائل در فوتبال طبیعی است مهم حس اتحاد است شما در این بازی نکات خوبی دیدید مثل اینکه علی علیپور گل دوازدهمش را به ثمر رساند، روند خوب منشا ادامه پیدا کرد و اینکه ما توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

*  انضباط باید سرلوحه کار ما باشد

وی افزود: برای ما مهم است که در دیدارهای خانگی و خارج از خانه برنده شویم. فقط مقابل پیکان و الهلال شکست خوردیم. قهرمان ایران هستیم و وظیفه داریم تلاش کنیم تا بهترین شرایط را داشته باشیم. انضباط باید سرلوحه کار ما باشد. منشا و احمدزاده مسئله‌ای بین‌شان به وجود آمد که از سوی باشگاه جریمه شدند. علیپور را هم در این هفته به خاطر دیر رسیدن به تمرین جریمه کردیم. 

انتهای پیام/چ

نظر شما