شناسهٔ خبر: 23528321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بيانيه روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در مورد مطالب و شايعات اخير

روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در مورد مطالب و شايعات اخير بيانيه اي منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

بيانيه روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص مطالب و شايعات اخيربه گزارش خبرگزاري صداوسيما در اين بيانيه آمده است :

بي ترديد دو رسالت سترگ آگاهي افزايي و روشني بخشي نسبت به ارتقا و جهت دهي به افکار عمومي از توقعات شفاف جامعه نسبت به رسانه ها به شمار مي رود که بايد براساس انصاف و صداقت نسبت به آن عامل باشند هر چند ممکن است برخي رسانه نماها از اين جريان زلال استثنا باشند.

بنابراين با توجه به مخابره رسمي اخبار توسط روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، برخي رسانه هاي ضدانقلابي اقدام به جعل و گمانه زني هاي خلاف واقع نموده اند که لازم است براي شايعه زدايي و تنوير افکار عمومي مطالب ذيل را تقديم نماييم:

1. بستري شدن حضرت آيت الله شاهرودي رياست محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام در يکي از بيمارستانهاي آلمان بنا بر توصيه اکيد تيم پزشکي و برخلاف تمايل ايشان بوده است و پس از بهبودي و طي روند درماني در آلمان به ايران مراجعت نموده اند و در مجمع تشخيص مصلحت نظام و جايگاه هاي ديگر در خدمت مردم و انقلاب اسلامي خواهند بود.
2. اخيرا در يکي از سايت هاي خبري ادعا شده "اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره اغتشاشات اخير اختلاف نظر داشته اند" و يا اين که "دبير مجمع گزارش شوراي امنيت ملي را قرائت کرده است" که روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن تکذيب اين مدعا متذکر مي گردد در جلسه اخير مجمع تشخيص مصلحت نظام تمام اعضا روي خاستگاه ها و ريشه هاي اغتشاشات اخير اتفاق نظر داشته و پيروي از فرامين و منويات رهبر معظم انقلاب و وحدت نيروهاي سياسي را تنها راه مقابله با توطئه هاي دشمنان و حل مشکلات کشور اعلام کرده اند.
3. پس از مصاحبه دبير محترم مجمع تشخيص مصلحت نظام و پرده برداري از عوامل پشت صحنه آشوب و اغتشاش در روزهاي اخير؛ رسانه هاي ضدانقلابي که از نفرت ملت ايران نسبت به عوامل واقعي اغتشاشات اخير آگاهي داشتند ، کوشيدند با هجو و وارونه انگاري بيانات دکتر محسن رضايي افکار عمومي را نسبت به دخالت عوامل پشت صحنه اغتشاشات اخير به ترديد بکشانند!
واضح است که انتشار اين نوع شايعاتِ برنامه ريزي شده بخشي از ماموريت جنگ رواني اتاق اغتشاشات را تشکيل ميده د؛ بنابراين چند نکته شايان ذکر است:
الف: پس از انتشار رسمي خبر نشست رسانه اي دکتر محسن رضايي از سوي روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام وي به نقل از گزارش رسمي يک مقام امنيتي ذيل مذاکرات صحن مجمع از پشتيباني و نقش آفريني مشترک امريکا، رژيم صهيونيستي و عربستان با همراهي گروهک منافقين و عناصر سلطنت طلب در اغتشاشات اخير خبر داد.

در ادامه پس از اصرار خبرنگاران با استناد به گزارش مذکور اضلاع ميز برنامه ريزي آشوب را به شرح ذيل اعلام نمود:
_ مايکل اندريا : مدير بخش جاسوسي و عمليات هاي ضد ايران در سازمان سيا که طبق افشاگري روزنامه آمريکايي نيويورک تايمز براي ايجاد بي ثباتي و آشوب در ايران به اين سمت منصوب شده است.
_ نماينده کشور عربستان سعودي
_ يکي از بارزاني ها که نماينده اسراييل بوده است
_ نماينده گروهک منحط و شکست خورده منافقين
- و طفلاح برادر زن صدام ديکتاتور معدوم عراق! ( که چند ماه پيش توسط امريکا از زندان عراق آزاد شده است )
پيرو اين افشاگري؛ رسانه هاي ضدانقلاب با دستپاچگي و کاربرد ترفند رد گم کني با برجسته سازي يکي از اعضاي اتاق اغتشاش و تغافل نسبت به ساير اعضاي مصرح در خبر دکتر رضايي تلاش خود را براي انحراف افکار عمومي و هجوپردازي در اين زمينه به کار گرفتند تا از تاثير افشاگري صورت پذيرفته بکاهند!
ب - امريکا، اسراييل و ملک سلمان به بازسازي حزب بعث عراق پرداخته اند و قصد دارند درانتخابات چند ماه آينده عراق نقش منفي ايفا کنند لذا عناصري از جمله برخي نزديکان خانواده صدام را تشويق به فعاليت سياسي در عراق کرده اند.

اين طيف به عنوان ضلع سوم اغتشاشات اخير با کمک منافقين و سلطنت طلب ها در کنار آمريکا ، اسراييل، عربستان در اغتشاشات اخير دست داشته اند.

ج: هسته اصلي اغتشاشات اخير متشکل از عربستان، امريکا، منافقين و بعثي ها کساني هستند که نه تنها در کودتاي نافرجام سال 1359 و جنگ تحميلي هشت ساله نقش محوري ايفا نموده اند بلکه در تاسيس و ايجاد داعش محوريت داشته اند و همگان مي دانند مغز متفکر حزب بعث عراق (عزت ابراهيم) با ابوبکر البغدادي مجري اصلي سازمان داعش همراهي و معاونت داشته است و امروزه که شاخه بعثي داعش به منطقه اربيل پناه آورده و براي تجزيه شمال عراق در کنار بارزاني تلاش هايشان بي نتيجه مانده، بار ديگر با کمک آمريکا، اسراييل، عربستان و منافقين مي کوشد در ايران نيز اغتشاش و آشوب ايجاد نمايد.
د: هر چند امريکا، اسراييل و عربستان در تجزيه شمال عراق و دخالت و فتنه در لبنان و اغتشاشات اخير ايران شکست تاريخي متحمل شده اند و سريال شکست هايشان به صورت يک افتضاح سياسي ماهيت قدرت آنان را نشان مي دهد، ولي همچنان بنا دارند به دخالت هاي نامشروع خود ادامه دهند که هوشياري مردم و نيروهاي امنيتي به ويژه در مقابله با شايعه سازي و دروغ پراکني آنان در فضاي مجازي و رسانه اي مهمترين عامل خنثي شدن توطئه هاي دشمنان خواهد بود.

نظر شما