شناسهٔ خبر: 23527905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

مصلحت جریان اصولگرایی به مصلحت مؤتلفه اسلامی ارجح است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حزب مؤتلفه اسلامی موجب قوت قلب مراجع است؛ اما این موضوع در جریان اصولگرایی و ولایی معتبر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بعدازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار داشت: تشکیلات حزب مؤتلفه اسلامی نباید تنها متکی به یک فرد باشد.

وی با بیان اینکه مرحوم عسگراولادی در زمان حضور خود در حزب مؤتلفه اسلامی اعتقاد داشتند که به جای اتکا به شخص، اتکا به سیستم داشته باشیم، گفت: مرحوم عسگراولادی خود را فرزند حزب مؤتلفه اسلامی می دانست و پایبندی همراه با تقدس داشت و کوچکترین زاویه ای با ولی فقیه، مرجعیت و روحانیت پیدا نکرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: مؤتلفه اسلامی فعلی نیز کوچکترین تفاوتی با حزب مؤتلفه 54 سال گذشته ندارد و امروز ما در حزب مؤتلفه به ولی فقیه، مرجعیت و روحانیت اعتقاد داریم.

حبیبی با بیان اینکه باید در میان نیروهای انقلاب هماهنگی و وحدت وجود داشته باشد، تصریح کرد: نیروهایی که صداقت دارند و پای انقلاب اسلامی ایستادند باید روز به روز سلیقه های خود را به هم نزدیک کنند و از منیت ها، تفرقه و امتیاز دادن انحصاری به خود بپرهیزند.

وی با بیان اینکه مصلحت جریان ولایی و اصولگرایی به مصلحت جریان مؤتلفه اسلامی ارجح است، ادامه داد: در جایی که قرار است حزب مؤتلفه اسلامی از حق خود بگذرد تا جریان اصولگرایی و ولایی به هدف خود برسند این کار را می کنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: آنجایی که موجودیت ما در کار است دشمن اختلاف ها را کنار می گذارد و متشکل می شود و با اتحاد روبروی ما قرار می گیرد.

حبیبی اظهار کرد: نباید متفرق عمل کنیم و اگر هر کسی و هر تشکلی منفعت خود را به منفعت اسلام و جمهوری اسلامی ارجح بداند اشتباه کرده است.

وی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی موجب قوت قلب مراجع است اما این موضوع در جریان اصولگرایی و ولایی معتبر است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نیروهای خودی انقلاب خطوط را کنار بگذارند و متعهد و متشکل شوند و سلیقه ها را به هم نزدیک کنند و در برابر دشمن قرار گیرند، اگر اختلاف سلیقه در میان نیروهای انقلاب رشد کند مبارزه با دشمن سخت می شود.

حبیبی عنوان کرد: حوادث اخیر در کشور نگران کننده است و برخی مسؤولان یا غفلت می کنند و یا نظراتی غیر از نظرات رهبر معظم انقلاب دارند و متأسفانه برخی از مسؤولان چشم به خارج از کشور دارند و گمان می کنند با داشتن رابطه به دشمن تمام مشکلات حل می شود.

وی اضافه کرد: مسؤولان نباید فکر کنند که دوستی با آمریکا و اروپا مشکلات را حل می کند در حالی که ما با این امکانات داخل می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم./880/پ۲۰۳/ب۲

نظر شما