شناسهٔ خبر: 23526438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

ضرورت برخورد عملی با مفاسد اقتصادی/ ادعاهای ترامپ احمقانه است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت برخورد عملی با فساد اقتصادی در کشور تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و با شکوه مردم ولایتمدار تبریز در مصلی اعظم این شهر برگزار شد، ادامه داد: در این روزها شاهد هجمه های زیادی به نهادها و ارکان جمهوری اسلامی از طرف دشمنان هستیم.

وی سپس با اشاره به سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: قرار است که رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود نسبت به برجام را اعلام کند ولی ادعاهای ترامپ احمقانه است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ادعاهای رئیس جمهور احمق آمریکا نسبت به برجام هیچ ارزشی ندارد، ادامه داد: به نظر می رسد رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام عدم پایبندی به برجام می خواهد تحریم ها دوباره تکرار شود.

وی سپس ادامه داد: ترامپ می خواهد در تحریم های جدید تحریم سازمان صدا و سیما نیز قرار گیرد. مرجع اعلام عدم پایبندی آژانس بین الملی انرژی اتمی است و دبیرکل این آژانس به صورت رسمی اعلام کرده که ایران به برجام پایبند بوده است.

مطالبات واقعی مردم با اعتراض آشوبگران تفاوت زیادی دارد

وی سپس با اشاره به اعتراض های اخیر در کشور گفت: مطالبات واقعی مردم با اعتراض آشوبگران تفاوت زیادی دارد.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: باید مسئولان به مطالبات مردم اهمیت داده و مشکلات موجود اقتصادی و اشتغال در کشور حل شود.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه متاسفانه عقبه های پشتیبانی آشوب های جدید می خواستند از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کنند، ابراز داشت: باید مردم و مسئولان وحدت داشته باشند. رمز و راز مقابله با دشمن ولایت مداری و وحدت تمام مردم  است.

وی با بیان اینکه هر چه نظام اسلامی پیشرفت کند دشمنی دشمنان نیز افزایش می یابد، گفت: باید مردم ومسئولان آگاه باشند و همگی در جهت کاهش مشکلات موجود در کشور تلاش کنیم.

مردم تبریز بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس گفت: مردم تبریز بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند. رهبری نیز هزاران بار از مردم تشکر کرده ‌اند و هزاران بار از مردم آذربایجان تشکر کرده ‌اند، من نیز با افتخار می ‌گویم که مردم آذربایجان سربلندمان کردند.

وی گفت: مردم کشورمان با حضور در راهپیمایی به توطئه توطئه‌گران پاسخ قاطع دادند.

آل‌ هاشم به حاشیه های بازی تراکتورسازی با استقلال نیز اشاره کرد و ادامه داد: از طرفداران تیم محبوب تراکتورسازی تشکر می کنم، برخی امیدوار بودند تا بعد از فوتبال آشوب خواهد شد ولی باید تشکر کرد از هواداران باشعور و فوتبالیست‌ها که اجازه توطئه را ندادند.

وی ادامه داد: البته تراکتوری ها مواظب باشند به هر شهری برای طرفداری از تراکتور می روند ادب را رعایت کنند و با ادب و احترام به آنهایی که توهین می کنند پاسخ دهند.

انقلاب اسلامی راه خود را یافته است

وی سپس ادامه داد: انقلاب اسلامی راه خود را یافته است و برنامه های دشمن مثل همیشه شکست می خورد. امروز نیز اگر قدرت‌های دنیا علیه ایران آماده شده‌اند تا ملت ایران را شکست دهند، ما وعده الهی را فراموش نکرده‌ ‌ایم.

امام جمعه تبریز گفت: افزایش فشارهای دشمن علیه کشورمان نشان می دهد راه درست و منطقی را پیدا کرده ایم، لت ایران راه خود را ۴۰ سال قبل انتخاب کرده و در طول این سال‌ها با قدرت و صلابت و نثار عزیزترین دارایی‌های خود از دستاوردهای انقلاب پاسداری کرده اند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه از اقتدار ایران اسلامی به شدت عصبانی است، ابراز داشت: به این خاطر هدف دولتمردان آمریکا از بین بردن نظام مردمی جمهوری اسلامی است.

نظر شما