شناسهٔ خبر: 23526362 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

اتهام جنجالی مالک خونه به خونه به جواد نکونام

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران سرمربی این تیم را به تحریک بازیکنان دو تیم لیگ برتری برای کم کاری متهم کرد.

صاحب‌خبر -
جواد نکونام با مالک باشگاه خونه به خونه به خاطر مسائل مالی دچار مشکل شده و استعفای خود را تقدیم او کرده اما با این استعفا موافقت نشده است.

به گزارش نامه نیوز، امروز یک برنامه ورزشی به این ماجرا پرداخت و با قاسم حسن زاده مالک باشگاه و نکونام گفتگوی تلفنی برقرار کرد.

حسن زاده در این گفتگو با اعلام اینکه 100 میلیون به کادر فنی پرداخت کرده و 50 درصد قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شده تاکید کرد نکونام از پیکان و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دریافت کرد و برای جدایی هوایی شد و تمرین خونه به خونه را هم تعطیل کرد.

وی در ادامه اتهام بزرگی به نکونام زد و گفت: او با بازیکنان پیکان و تراکتورسازی تماس گرفت و آنها را به انجام بازی های ضعیف دعوت کرد تا تیم‌های‌شان نتیجه نگیرند و او بتواند سرمربی یکی از دو تیم شود!
 
در ادامه نکونام روی خط برنامه رفت و گفت: می‌گویند من گفتم بازیکنان تیم تمرین نکنند اما اگر با بازیکنان تماس بگیرید می گویند چه کسی تمرین را تعطیل کرد. ضمن اینکه پرداخت 50 درصد قرارداد بازیکنان نیز صحت ندارد و اکثر نفرات آن را تایید می‌کنند(یک بازیکن با برنامه تماس گرفت و اعلام کرد رقم پرداختی ها به 30 درصد هم نرسیده است)

حسن زاده در این برنامه درباره یک سانتافه که به نکونام رسید صحبت کرد که سرمربی خونه به خونه گفت: حسن‌زاده لطف کرد 20 روز قبل صد میلیون پول داد که با توجه به مشکلات مالی خونه به خونه و اینکه تیم نمی‌توانست تمرین کند این صد میلیون را به او دادم تا به تیم تزریق کند. در شمال بودم و گفتم می‌خواهم یک ماشین بگیرم که گفتند نزد یکی از دوستانشان برویم تا از او ماشین خریداری کنیم. من هم این مسئله را پذیرفتم تا خود او پول ماشین را حساب کند. بحث ماشین دقیقا همین بود اگر غیر از این مسئله‌ای بوده بگویندتا من هم از خودم دفاع کنم.

وی ادامه داد: چکی که او به من داده و چکی که برای طلب بازیکنان در اختیار آنها گذاشته معلوم نیست برای چه کسی است. چک‌ها مورد تائید بچه‌ها نیست. این 900 میلیون به عنوان امانت پیش من می‌ماند تا پول بازیکنان را بدهیم. ما تا دعوا نکردیم پولی پرداخت نشد. این مسئله را با صراحت می‌گویم. سایت‌هایی هستند که به خاطر نقل و انتقال بازیکنان بخواهند یکسری کارها انجام دهند. بعد دستور می‌دهند مصاحبه من بعد از 5 ساعت از سایت برداشته شود و سپس در همان جا علیه من مصاحبه می‌کنند.

نکونام در مورد مطرح شدن پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر دارد عنوان کرد:‌ نه پیشنهاد دارم و نه می‌خواهم بروم. پیشنهادی از تراکتورسازی و پیکان ندارم به استقلال هم نمی‌روم. نکونام با این شرایط و اوضاع نمی‌تواند کار کند. 

نظر شما