شناسهٔ خبر: 23525184 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش میزان از جشنواره فیلم فجر؛

نگاهی به مشکلات فضای مجازی/چهارمین فیلم کارگردان اروند در جشنواره فجر+عکس

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "جشن دلتنگی" به کارگردانی "پوریا آذربایجانی" امسال در بخش سودای سیمرغ سی وششمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "جشن دلتنگی" به کارگردانی "پوریا آذربایجانی" امسال در بخش سودای سیمرغ سی وششمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است.

جشن دلتنگی چهارمین ساخته پوریا آذربایجانی است که امسال برای دریافت سیمرغ بلورین در بخش های مختلف جشنواره رقابت سنگینی را با سایر رقبا در پیش دارد. 

جشن دلتنگی

روایت های ناتمام، تجریش ناتمام و اروند از جمله آثاری هستند که آذربایجانی تا به حال کارگردانی کرده و تنها به خاطر فیلم اروند توانسته جایزه ویژه هیات داوران را از آن خود نماید. 

فیلم جشن دلتنگی درباره رابطه واقعی آدم‌ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است. اتفاقاتی که در فضایی عاشقانه مخاطب را به چالش می کشد.

بابک حمیدیان، مینا ساداتی، محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته آ پناهی ها، ساغر قناعت، امید روحانی، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، پریوش نظریه، روزبه فدوی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آذربایجانی به ایفای نقش پرداخته اند. 

جشن دلتنگی

"بابک حمیدیان" بازیگر این فیلم امسال به عنوان پرکارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شناخته می شود. این بازیگر امسال برخلاف کم کاری سال گذشته با چهار فیلم راهی جشنواره فیلم فجر شده و امیدوار است تا با فیلم "مصادره" به سیمرغ جشنواره دست پیدا کند. حمیدیان در این فیلم با همسرش "مینا ساداتی" در یک فیلم به ایفای نقش پرداخته است. 

انتهای پیام/

نظر شما