شناسهٔ خبر: 23524869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه مطرح کرد:

جزئیاتی از قتل ۴ زن در آرامستان کرمانشاه

کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه جزئیاتی از قتل ۴ زن در آرامستان کرمانشاه ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، محمدحسین صادقی به تشریح جزئیات وقوع یک فقره قتل عام خانوادگی در کرمانشاه پرداخت و اظهارکرد: ساعت ۱۰ صبح امروز (۲۲ دی) ۴ زن در محل آرامستان کرمانشاه (حوزه کلانتری ۱۸سجادیه) به ضرب گلوله سرنشینان یکدستگاه اتومبیل پراید به قتل رسیدند.

وی با بیان اینکه مقتولان این حادثه یک مادر به همراه سه دخترش بودند، ادامه داد: پس از گزارش این قتل، بازپرس ویژه قتل و اکیپ بررسی صحنه جرم به سرعت در محل جنایت حاضر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از شناسایی هویت عوامل دخیل در این واقعه مجرمانه خبرداد و گفت: با بکارگیری مامورین مجرب دستگیری عوامل دخیل در این اقدام جنایی بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی درخصوص انگیزه عاملان این قتل عام خانوادگی نیز تصریح کرد: بررسی های اولیه حکایت ازاین دارد که در تیرماه سال جاری پدر زنی توسط دامادش با اسلحه گرم به قتل رسیده است، که اولیاء دم اخیرا نسبت به قتل مورث خود گذشت کرده اند.

صادقی عنوان کرد: برادران مقتول دراعتراض به اقدام همسر وفرزندان مقتول ودر واکنش نسبت به آن اقدام، جنایت امروز را رقم زده اند.

نظر شما