شناسهٔ خبر: 23524218 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تدابیر امنیتی صهیونیست‌ها برای مقابله با جمعه خشم

گروه بین‌الملل: مقامات رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی گسترده‌ای در کرانه باختری، قدس و نوار غزه برای مقابله با تظاهرات خشم امروز فلسطینی‌ها اتخاذ کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

تدابیر امنیتی صهیونیست‌ها برای مقابله با جمعه خشم

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا)؛ در پی تصمیم ترامپ که در 15 آذرماه سال جاری قدس را به‌عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد، مناطق فلسطین هر روز جمعه شاهد تظاهرات خشم فلسطینی‌ها است.

در همین راستا، نظامیان صهونیست برای مقابله با تظاهرات خشم امروز فلسطینی‌ها، تدابیر امنیتی گسترده‎‌ای در قدس شریف، کرانه باختری و نوار غزه اتخاذ کرده‌اند.

تظاهرات امروز در شرایطی برگزار می‌شود که دو جوان فلسطینی دیروز پنجشنبه در شرق اردوگاه البریج در وسط باریکه غزه و شهرک عراق بورین در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به شهادت رسیدند.

اشرف قدرت، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: یک شهروند فلسطینی در اثر جراحت‌های وارده از ناحیه سینه اش در شرق اردوگاه البریج به شهادت رسید و 3 نفر دیگر هم زخمی شدند.

وی نام این شهید را «امیر عبد الحمید ابو مساعد» (16 ساله) از ساکنان اردوگاه البریج اعلام کرد که به ضرب گلوله تک تیراندازان ارتش صهیونیستی در مرزهای شرقی زخمی شده بود.

از سوی دیگر، یک جوان 17 ساله فلسطینی به نام «علی عمر نمر قینو» هم از ساکنان شهرک عراق بورین در جنوب این شهر واقع در شمال کرانه باختری  به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های ورودی شهرک عراق بورین به شکل خطرناکی از ناحیه سر زخمی شده بود و پس از انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داد/.

نظر شما