شناسهٔ خبر: 23523154 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مذاکره همزمان تراکتورسازی با ۳ مربی ترکیه‌ای

منبع: تسنیم

مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال این باشگاه مذاکراتی با سه مربی مطرح فوتبال ترکیه داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روند تراکتورسازی در هفته‌های اخیر به گونه‌ای بوده که تا قبل از دیدار این تیم مقابل نفت تهران همه از احتمال برکناری یحیی گل‌محمدی صحبت می‌کردند و اینکه هفته نوزدهم آخرین بازی او در جمع تراکتورسازان است.

یک روز قبل از این بازی یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از مسابقه از مسئولان باشگاه تراکتورسازی، جو حاکم بر این تیم، بازیکنانش، مربی تبریزی که می‌خواهد جای او را بگیرد،‌ خبرنگارانی که از مربی یادشده حمایت می‌کنند و ... انتقاد کرد تا یقین حاصل شود که یحیی رفتنی است.

با این اوصاف و البته شکست روز گذشته مقابل نفت باید کار گل‌محمدی را در تیم تراکتورسازی تمام شده بدانیم، اما حالا سؤال اینجاست که قرار است چه کسی جانشین او شود؟ اولین گزینه مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مصطفی دنیزلی است. دنیزلی مربی شناخته شده‌ای در فوتبال ایران بوده و از محبوبیت کافی برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازان برخوردار است. از سوی دیگر او سابقه کار با آجورلو و مجموعه مدیریتی‌اش را دارد و طرفین بی‌میل به همکاری دوباره نیستند.

مشکلات غیرقابل پیش‌بینی در روند مذاکرات با دنیزلی، مسئولان باشگاه تراکتورسازی را به صرافت انداخته است که مذاکره با مربیان دیگر را هم در دستور کار قرار دهند. آنها علاوه بر دنیزلی 68 ساله دو مربی صاحب‌نام در فوتبال این کشور را نیز مدنظر دارند و با آنها هم مذاکراتی داشته‌اند.

گزینه دوم تراکتورسازی «ارسون ینال» است که هم جوان‌تر از دنیزلی است و هم با فنرباغچه قهرمان لیگ ترکیه شده است. او با ترابوزن اسپور در جام یوفا حضور داشته است و البته کاشف آردا توران، هافبک شهیر فوتبال ترکیه که سابقه بازی در اتلتیکو مادرید و بارسلونای اسپانیا را دارد. در کارنامه ارسون یانال 56 ساله سابقه کار زیر نظر مصطفی دنیزلی نیز دیده می‌شود.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی با یک مربی دیگر به نام «ارتوگرول سالام» هم مذاکراتی داشته‌اند. این مربی 48 ساله که سومین گزینه هدایت تراکتورسازی است سرمربی بشیکتاش بوده و البته با بورسا اسپور قهرمان ترکیه شده است.

باید دید در نهایت مسئولان باشگاه تراکتورسازی با کدامیک از گزینه‌های یادشده به توافق می‌رسند، دنیزلی باتجربه، ینال کارنامه دارد یا سالام جوان.

نظر شما