شناسهٔ خبر: 23523125 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

هنرنمایی حامد همایون ایرانی و مارکو بیزلی ایتالیایی در جشنواره فجر

صاحب‌خبر -
خرداد: سومین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در حالی جمعه 22 دی سپری خواهد شد که گروه‌ها و ارکسترهایی در بخش‌های موسیقی کودک، پاپ، کرال، سنتی، نواحی و بین‌الملل به همراه یک برنامه پژوهشی برگزار خواهد شد.

به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، تنها اجرای موسیقی کودکان و نوجوان در جشنواره امسال موسیقی فجر به کنسرت «ارکستر پارس» به سرپرستی ناصر نظر اختصاص دارد که از ساعت 18:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. اردوان کامکار و گروه‌اش نیز با عنوان «گروه سنتور نوازی معاصر» پس از کنسرت ارکستر پارس از ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرای‌شان را روی صحنه می‌برند.

تالار رودکی نیز در سومین شب جشنواره میزبان دو اجرا خواهد بود که طبق برنامه اعلام شده؛ ابتدا «کر ارکستر سمفونیک تهران» به رهبری رازمیک اوحانیان از ساعت 18:30 کنسرت می‌دهد و سپس گروه «یاربانگ» با آهنگسازی حامد زند و خوانندگی پوریا اخواص از ساعت 21:30 به اجرای ردیف موسیقی دستگاهی خواهند پرداخت.

در بخش موسیقی نواحی نیز که به میزبانی برج آزادی برگزار می‌شود، دو گروه اجرا خواهند داشت. گروه «موسیقی جنوب ایران» از ساعت 18:30 و گروه «آوای دل» از ساعت 21:30 در برنامه‌ای با عنوان شب موسیقی بلوچستان به اجرا می‌پردازند.

در بخش اجراهای بین‌الملل نیز دو اجرا در فرهنگسرای نیاوران ترتیب داده شده است که طی آن مارکو بیزلی ایتالیایی از ساعت 18:30 و اجرای مشترک «خانه درام چین و گروه لیان» نیز از ساعت 21:30 برگزار خواهد شد.

تنها خواننده پاپ در شب سوم جشنواره نیز حامد همایون خواهد بود که در دو سئانس ساعت‌های 19 و 22 در سالن ایرانیان کنسرتش را برگزار خواهد کرد. 

نظر شما