شناسهٔ خبر: 23523079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت فرشاد و منشا در غیاب مهندس

ترکیب پرسپولیس مقابل مشکی‌پوشان

برانکو ایوانکوویچ در غیاب دو بازیکن بازیساز خود در مشهد به دنبال کسب امتیاز از شاگردان عنایتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از توقف خانگی مقابل نفت تهران اینبار در مشهد مقابل تیم قعرنشین مشکی‌پوشان خواهد رفت که طی هفته‌های اخیر از حیث نتیجه‌گیری موفق عمل کرده و رضا عنایتی توانسته روحیه بقا و کسب نتیجه را بین شاگردانش افزایش دهد.


برانکو در این بازی محسن مسلمان و بشار رسن را به عنوان دو بازیکن بازیساز تیمش در اختیار ندارد و شجاع خلیل زاده نیز دیگر غایب این تیم در خط دفاعی محسوب می‌شود.


ترکیب سرخپوشان در این بازی با حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه و سیدجلال حسینی و محمد انصاری در قلب دفاعی خواهد بود و با بازگشت محرمی به ترکیب این بازیکن در سمت راست قرار خواهد گرفت تا حسین ماهینی در سمت چپ دفاعی حاضر شود.


در سیستم ۲-۴-۴ خطی این تیم محسن ربیع خواه و کمال کامیابی‌نیا همچنان زوج هافبک‌دفاعی این تیم خواهند بود و با بازگشت فرشاد احمدزاده او اینبار در پست وینگر در سمت راست به همکاری با صادق محرمی خواهد پرداخت تا در سمت مخالف نیز زوج ماهینی و وحید امیری شکل گیرد.


در خط حمله نیز برانکو بار دیگر زوج خط حمله خود را با حضور علی علیپور و گادوین منشا در اختیار دارد تا امیدوار به کسب امتیار از این بازی خارج از خانه باشد. هر چند با کسب امتیاز از سوی دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران اکنون کار او و تیمش سخت‌تر خواهد بود و مشکی‌پوشان و رضا عنایتی برای فرار از قعرنشینی و سقوط به کمتر از سه امتیاز این بازی خانگی رضایت نخواهند داد.

 

ترکیب پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی،محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا،محسن ربیع خواه،فرشاد احمدزاده،وحید امیری،گادوین منشا و علی علیپور


دیدار دو تیم امروز و از ساعت ۱۴:۳۰ در استادیوم ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما