شناسهٔ خبر: 23522920 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

راز جنایت در بیابان‌های ریگان کشف شد

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه گذشته پس از ۶ ماه تحقیق فنی مشخص شد خانم جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

صاحب‌خبر -

امین سلطانی زرندی در گفت وگو با میزان جزئیات قتل دختر جوان در بیابان‌های ریگان را تشریح کرد وگفت: قاتل اختلافات خانوادگی را علت و انگیزه این قتل عنوان کرده است.

وی اظهار داشت:در تاریخ ۱۲ تیر سال جاری پس از اعلام مفقودی یک خانم جوان ۲۶ ساله بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد:پس از تحقیقات اولیه توسط کارگاهان پلیس آگاهی احتمال به قتل رسیدن این خانم جوان قوت گرفت و بلافاصله با دستور قضائی ۵ مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شدند.

وی ادامه داد:به لحاظ پیچیدگی موضوع تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه یافت تا اینکه شامگاه گذشته راز این ماجرای پیچیده که شش ماه به طول انجامید رمزگشایی شد و قاتل دستگیر و به قتل اعتراف نمود.

زرندی با اشاره به اینکه قاتل از خویشاوندان مقتول است، افزود:اختلافات خانوادگی علت و انگیزه این حادثه دلخراش بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان بیان داشت:قاتل در اعترافات اولیه اقرار کرده است که با طرح نقشه قبلی توسط همدستش مقتول (الف. م) را به بیابان‌های اطراف ریگان منتقل می‌کند و با ۵ ضربه گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل می‌رساند و جنازه وی را به درون چاه می‌اندازد.
 

راز جنایت در بیابان‌های ریگان کشف شداین مقام قضائی تاکید کرد:افراد بایستی در خصوص حل وفصل اختلافات خانوادگی خود با طرح دعوی در سیستم قضائی پیگیر امور باشند و یا اینکه از مراکز مشاوره خانواده، نهاد‌های فرهنگی ودینی کمک بگیرند.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت:تجربه نشان داده است در بسیاری از پرونده‌ها افراد بدلیل سوء تفاهم دست به اقداماتی می‌زنند که خسارت‌های غیرقابل جبرانی برای خود و اطرافیانشان بوجود می‌آورند که دیگر جای جبران وجود ندارد.

نظر شما