شناسهٔ خبر: 23522875 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از اجرای کودکان و نوجوانان ارکستر پارس در تالار وحدت تا کنسرت حامد همایون در ابتدای اتوبان کرج

فرهنگ > موسیقی - از جمله اجراهای سومین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر می توان به کنسرت کودکان و نوجوانانِ ارکستر پارس به سرپرستی ناصر نظر در تالار وحدت و کنسرت حامد همایون در سالن همایش ایرانیان واقع در ابتدای اتوبان کرج اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، امروز جمعه 22 دی ارکستر پارس به سرپرستی ناصر نظر در حوزه موسیقی کودکان و نوجوانان ساعت 18:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. اردوان کامکار و گروه‌اش نیز با عنوان گروه سنتورنوازی معاصر پس از ارکستر پارس و از ساعت 21:30 اجرای‌ خود را در همان تالار شروع خواهند کرد.

تالار رودکی امشب میزبان دو اجرا خواهد بود. نخست گروه کر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان از ساعت 18:30 و سپس گروه یاربانگ با آهنگسازی حامد زند و خوانندگی پوریا اخواص در ساعت 21:30.

در بخش موسیقی نواحی نیز که در برج آزادی برگزار می‌شود، دو گروه اجرا خواهند داشت. گروه موسیقی جنوب ایران از ساعت 18:30 و گروه آوای دل از ساعت 21:30 در برنامه‌ای با عنوان شب موسیقی بلوچستان به اجرا می‌پردازند.

در بخش اجراهای بین‌الملل نیز دو اجرا در فرهنگسرای نیاوران ترتیب داده شده است که طی آن مارکو بیزلی ایتالیایی از ساعت 18:30 روی صحنه خواهد رفت و اجرای مشترک خانه درام چین و گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان ساعت 21:30 برگزار خواهد شد.

تنها خواننده پاپ در شب سوم جشنواره نیز حامد همایون خواهد بود که در دو نوبت 19 و 22 در سالن همایش ایرانیان واقع در ابتدای اتوبان کرج کنسرتش را برگزار خواهد کرد.

58242

نظر شما