شناسهٔ خبر: 23522831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

درخواست معتمدآریا از مسئولان / «نگذارید فاجعه دیگر رخ بدهد»

فاطمه معتمدآریا با اشاره به حادثه‌ای که برای کشتی و خدمه ایرانی آن رخ داده است، از مسئولان کشور درخواست کرد که اجازه ندهند فاجعه‌ای دیگر، آتش دیگری بر جان و دل مردم ایران بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این‌ بازیگر که سفیر مهر جامعه دریانوردان ایران است، در پی برخورد یک نفتکش ایرانی و یک کشتی چینی که باعث حریق نفتکش و مفقود شدن ۳۰ خدمه آن شده است، یاداشتی را دراین باره نوشته و در اختیار ایسنا قرار داد.

معتمدآریا در نوشتار خود اظهار کرده است: «حدود یک هفته  است که دریانوردان از جان گذشته ایرانی در میان شعله‌های آتش محبوس شده‌اند؛ بعنوان سفیر مهر جامعه دریانوردان ایرانی همراه با خانواده نگران آنان از همه  مسئولان می‌خواهم که اجازه ندهند فاجعه‌ای دیگر،آتش دیگری بر جان  و دل مردم ایران بزند. این زلزله نیست ، آتشی است که برای فرو نشاندنش لحظه‌ها را باید شمرد.
مردم شریف و دانای ما شایسته و نیازمند  لبخند و  شادی  هستند. با نجات دریانوردان گرفتار در آتش شادی را به خانواده انان و همه مردم ایران باز گردانید.»

اوایل هفته گذشته، نفتکش سانچی که تحت مدیریت شرکت ملی نفتکش ایران بوده با یک‌کشتی باری چینی که حامل غله از آمریکا به چین بود در حدود ۱۶۰ مایلی(۳۰۰ کیلومتری) سواحل نزدیک شانگهای برخورد کرد و دچار آتش سوزی شد.

این نفتکش که در پاناما به ثبت رسیده، از ایران به مقصد کره جنوبی در حرکت بود و حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات بوده است.
در پی وقوع این حادثه ۳۲ پرسنل ایرانی کشتی مفقود شدند.

نظر شما