شناسهٔ خبر: 23522397 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

چالوس یک‌طرفه می‌شود

محدودیت تردد در جاده چالوس از ساعت 14 امروز اعمال می شود.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در محور هراز تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع است، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز جمعه از این محور ممنوع شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه در محور سوادکوه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج به چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر امروزجمعه تا ساعت ۲۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر امروز تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد موتورسیکلت بجز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح فردا شنبه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی اعلام کرد: با توجه به بارش باران در برخی از مناطق استان سطح جاده لغزنده است و رانندگان حتما باید با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

نظر شما