شناسهٔ خبر: 23522301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نصرآزادانی: فکر نمی‌کنم زمان مناسبی برای تغییر کادرفنی تیم ملی تکواندو باشد

R1434/P1435/S3,30/CT1

مربی تیم ملی تکواندو گفت: کار سجاد در مسابقات گرند اسلم سخت است اما با توجه به انگیزه‌های مردانی امیدوار به کسب نتیجه هستیم.

صاحب‌خبر -

علیرضا نصرآزادانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط سجاد مردانی اظهار داشت: خدا را شکر سجاد مردانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در این مدت خوب تمرین کرده و آسیب دیدگی‌اش نیز بهبود یافته است. کار سجاد در مسابقات گرند اسلم سخت است اما با توجه به انگیزه‌های مردانی امیدواریم که به کسب نتیجه هستیم.

وی در خصوص کیفیت مسابقات گرند اسلم عنوان کرد: در دو هفته اخیر همه مشاهده کردند که ناب‌ترین تکواندوکاران جهان در مسابقات گرند اسلم رقابت کردند و قرعه نیز تاثیر چندانی در موفقت نداشته است. برای رسیدن به مدال طلا نیز بازیکن باید نشان بدهد که از سطح بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار است و حتی برای سکونشینی در این مسابقات فاکتورهایی نیاز است. امیدوارم سجاد مردانی، ابراهیم صفری و فرزان عاشورزاده سه نماینده باقیمانده تکواندو ایران در این مسابقات دست خالی باقی نمانند و هر سه موفق به کسب مدال شوند.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص عملکرد یعقوبی و حسینی در این مسابقات گفت: انتظار ما از یعقوبی بیشتر بود ولی متاسفانه عملکرد خوبی نداشت اما  میرهاشم حسینی مستحق کسب مدال بود که بدشانسی گریبان‌گیر او شد و به مدال نرسید. حریفان حسینی نیز در دیدار نیمه‌نهایی و رده‌بندی قهرمان المپیک و نایب قهرمان المپیک و جهان بودند اما با این وجود اگر حسینی خوش‌شانس‌تر بود به مدال برنز دست یافته بود. 

نصرآزادانی با ابراز امیدواری برای کسب مدال توسط سجاد مردانی،خاطر نشان کرد: خیلی به کسب مدال توسط مردانی امیدوار هستیم اما با این وجود پیش‌بینی در مسابقات گرند اسلم سخت است. با توجه به انگیزه مردانی امیدوار هستیم او به موفقیت دست یابد.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص شایعاتی که مبنی بر تغییرات و تحولات کادرفنی تیم ملی تکواندو به گوش می‌رسد، گفت: اگر قرار است تغییر و تحولاتی صورت گیرد باید بعد از اتمام مسابقات و با بررسی عملکرد کادرفنی تیم ملی این مسئله صورت گیرد. در حال حاضر کادرفنی تیم ملی و در راس آنها مهدی بی‌باک تلاش می‌کنند کار خود را به خوبی انجام بدهند. اگر نیاز به تغییرات باشد باید این کار بعد از مسابقات و با بررسی نتایج و به تشخصی رئیس فدراسیون صورت بگیرد و فکر نمی‌کنم در حال حاضر زمان مناسبی برای این کار باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما