شناسهٔ خبر: 23522283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

یحیی و تراکتورسازی؛ دوراهی استعفا و اخراج

خبرگزاری ایسنا

شکست تراکتورسازی برابر نفت تهران باعث شد تا آینده گل‌محمدی روی نیمکت سرمربیگری سرخ‌های تبریزی بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -
 تراکتورسازی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم رده چهاردهمی نفت شکست خورد تا علاوه بر صعود نفت به رده سیزدهم، تبریزی‌ها نیز فاصله‌ خود با تیم‌های قعرنشین را کمتر ببینند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی فعلی تراکتورسازی که در شرایطی نامناسب و زمانی که تراکتورسازان از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودند هدایت این تیم را پذیرفت تا بتواند نتایج خوبی با تراکتورسازی بگیرد، هم اکنون در شرایط سختی قرار دارد و از سه بازی قبل تنها یک امتیاز به دست آورده است.

تراکتورسازان که پس از پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل توانستند ۵ بازیکن سرباز بگیرند و دو بازیکن را نیز به لیست تیم خود اضافه کنند، نتوانستند با یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی را کسب کنند و در ۴ بازی ابتدایی خود در نیم فصل دوم دو شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی را کسب کردند تا تراکتورسازان با انجام ۱۹ بازی و کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه یازدهم باشند و تنها ۵ امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشته باشند.

هواداران سرخ‌پوشان تبریزی از سرمربی فعلی خود می‌خواهند به علت کسب نتایج ضعیف از سمت خود استعفا دهد اما با مصاحبه‌ای که گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نفت تهران انجام داد او توپ را در زمین مدیریت این باشگاه انداخت تا در صورت ناراضی بودن مدیران تراکتورسازی وی را از سمت خود اخراج کنند. در این صورت هم هواداران به خواست دل‌شان می‌رسند و هم یحیی گل‌محمدی می‌تواند تمام مبلغ قرارداد خود را از باشگاه تراکتورسازی طلب کند.

اما در مقابل، اخراج چیزی نیست که مدنظر مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتوسازی تبریز و سایر اعضای هیات مدیره تراکتورسازی باشد زیرا آن‌ها از سرمربی خود می‌خواهند استعفا دهد تا مجبور نباشند پولی بیش از این را به گل‌محمدی بدهند.

در حالی که هنوز تکلیف اخراج یا استعفای یحیی گل‌محمدی مشخص نشده، به نظر می‌رسد هواداران و مدیریت این باشگاه تبریزی، جانشین گل‌محمدی را نیز انتخاب کرده‌اند و به دنبال توافق با مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس هستند که سابق همکاری با آجرلو در پاس تهران را نیز دارد.

حال باید دید تا هفته آینده و دیدار تراکتورسازی مقابل سایپا گل‌محمدی کماکان در سمت خود باقی مانده یا سرمربی ترکیه‌ای محبوب تراکتوری‌ها جانشین او خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما