شناسهٔ خبر: 23521222 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

سرمربي سابق تيم بورسا اسپور گزينه بعدي تراکتورسازي تبريز

سرمربي سابق تيم بورسا اسپور که سابقه همکاري با بشيکتاش را نيز دارد، گزينه تراکتورسازي در صورت عدم توافق با مصطفي دنيزلي است.

صاحب‌خبر -

مسئولان باشگاه تراکتورسازي براي جايگزيني يحيي گل محمدي با توجه به خواسته هواداران قصد دارند هرطور شده يک مربي ترکيه اي را به ايران بياورند و بر اين اساس مذاکراتي را با دو مربي ترک تبار آغاز کرده اند.

بر اين اساس نمايندگان باشگاه تراکتورسازي از روز سه شنبه راهي ترکيه شده اند و مذاکرات خود را دنبال مي کنند. گزينه اصلي و نهايي اين باشگاه مصطفي دنيزلي سرمربي نامدار ترکيه اي است که مسئولان باشگاه با او در حال چانه زني هستند تا نظرش را براي بازگشت به فوتبال ايران جلب کنند. از اين رو دنيزلي با توجه به شهرت بالايش رقم بالايي نيز از مسئولان تراکتورسازي درخواست کرده و مسئولان باشگاه قصد دارند رقم او را پايين بياورند.

در اين شرايط با توجه به اينکه احتمال عدم توافق با دنيزلي وجود دارد، تراکتوري ها يک مربي ترک تبار ديگر را هم به عنوان آلترناتيو برگزيده و با او نيز وارد مذاکره شده اند. گزينه دوم ترکيه اي تراکتورسازي اِرتورو سالام سرمربي سابق بشيکتاش است.

سالام 48 ساله در دوران بازيگري خود 167 مسابقه در ترکيب بشيکتاش انجام داده و با ورود به دنياي مربيگري هدايت تيم هاي سامسون اسپور، کايسري اسپور، بشيکتاش، بورسيا اسپور، اسکيسه اسپور و مالاتيا اسپور را برعهده داشته است.

اين مربي 48 ساله با تيم بورسا اسپور سابقه قهرماني در ليگ ترکيه را داراست و با اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا نيز حضور داشته است. سالام از سابقه خوبي در فوتبال ترکيه برخوردار است و در صورتي که به ايران بيايد، مي تواند با تراکتورسازي موفق باشد.

تراکتوري ها با سالام نيز مذاکرات خود را پيش برده اند و در صورتي که توافق آنها با دنيزلي به سرانجام نرسد، با اين مربي جدي تر صحبت خواهند کرد. سالام البته هنوز براي حضور در فوتبال ايران به طور کامل جواب مثبت نداده اما با توجه به اينکه ممکن است به دليل سن بالاي دنيزلي او نتواند در ايران مثل گذشته بازدهي داشته باشد، سالام گزينه بعدي تراکتوري ها است و بايد ديد در آينده چه اتفاقاتي در اين خصوص رخ مي دهد.

نظر شما