شناسهٔ خبر: 23519568 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

مدیران تراکتور در انتظار پاسخ دنیزلی

مدیران تراکتورسازی با دنیزلی، سرمربی ترکیه ای، طی روزهای گذشته به توافق رسیده و منتظر پاسخ نهایی وی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، امروز تراکتورسازی باخت و شنیده می شود گل محمدی با آجورلو به مشکل خورده است. این در حالیست که مدیران تراکتور با دنیزلی طی روزهای گذشته به توافق رسیده و منتظر پاسخ نهایی وی هستند، سالام مربی سابق بشیکتاش نیز گزینه دوم است.

تیم های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته ۱۹ رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود نفت تهران به پایان رسید و موقعیت گل محمدی را به لبه تیغ برد. بعد از اتمام بازی هواداران تراکتورسازی با سر دادن شعارهای «حیاکن-رهاکن» و «مربی بی‌غیرت نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم - یحیی‌ پرسپولیسی‌ نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» اعتراضشان به حضور گل محمدی روی نیمکت تراکتور را نشان دادند و خواستار برکناری او شدند. همچنین شعارهای تند هواداران علیه مصطفی آجورلو هم ادامه داشت و سپس آنها «مصطفی دنیزلی» سرمربی ترکیه ای، که شایعات حضورش در تبریز قوت گرفته را تشویق کردند.

دنیزلی در حال حاضر مدیریت فنی یک تیم در لیگ ترکیه را بر عهده دارد و برای رفتن به تراکتورسازی باید رضایت این باشگاه را جلب کند. آجورلو و دنیزلی سابقه همکاری در پاس را با یکدیگر دارند و رابطه خوبی میان‌شان برقرار است.

نظر شما