شناسهٔ خبر: 23518987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مذاکرات جدی با "اِرتورو سالام" سرمربی سابق بشیکتاش

یک ترکیه ای دیگر، آلترناتیو تراکتور برای دنیزلی

سرمربی سابق تیم بورسا اسپور که سابقه همکاری با بشیکتاش را نیز دارد، گزینه تراکتورسازی در صورت عدم توافق با مصطفی دنیزلی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای جایگزینی یحیی گل محمدی با توجه به خواسته هواداران قصد دارند هرطور شده یک مربی ترکیه ای را به ایران بیاورند و بر این اساس مذاکراتی را با دو مربی ترک تبار آغاز کرده اند.


بر این اساس نمایندگان باشگاه تراکتورسازی از روز سه شنبه راهی ترکیه شده اند و مذاکرات خود را دنبال می کنند. گزینه اصلی و نهایی این باشگاه مصطفی دنیزلی سرمربی نامدار ترکیه ای است که مسئولان باشگاه با او در حال چانه زنی هستند تا نظرش را برای بازگشت به فوتبال ایران جلب کنند. از این رو دنیزلی با توجه به شهرت بالایش رقم بالایی نیز از مسئولان تراکتورسازی درخواست کرده و مسئولان باشگاه قصد دارند رقم او را پایین بیاورند.


در این شرایط با توجه به اینکه احتمال عدم توافق با دنیزلی وجود دارد، تراکتوری ها یک مربی ترک تبار دیگر را هم به عنوان آلترناتیو برگزیده و با او نیز وارد مذاکره شده اند. گزینه دوم ترکیه ای تراکتورسازی اِرتورو سالام سرمربی سابق بشیکتاش است.

 

 


سالام 48 ساله در دوران بازیگری خود 167 مسابقه در ترکیب بشیکتاش انجام داده و با ورود به دنیای مربیگری هدایت تیم های سامسون اسپور، کایسری اسپور، بشیکتاش، بورسیا اسپور، اسکیسه اسپور و مالاتیا اسپور را برعهده داشته است.

 

این مربی 48 ساله با تیم بورسا اسپور سابقه قهرمانی در لیگ ترکیه را داراست و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشته است. سالام از سابقه خوبی در فوتبال ترکیه برخوردار است و در صورتی که به ایران بیاید، می تواند با تراکتورسازی موفق باشد.


تراکتوری ها با سالام نیز مذاکرات خود را پیش برده اند و در صورتی که توافق آنها با دنیزلی به سرانجام نرسد، با این مربی جدی تر صحبت خواهند کرد. سالام البته هنوز برای حضور در فوتبال ایران به طور کامل جواب مثبت نداده اما با توجه به اینکه ممکن است به دلیل سن بالای دنیزلی او نتواند در ایران مثل گذشته بازدهی داشته باشد، سالام گزینه بعدی تراکتوری ها است و باید دید در آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

 

نظر شما