شناسهٔ خبر: 23515363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان گفت: محدودیت انسداد شبانه محور هراز روزهای شنبه تا سه‌شنبه به جزء ایام تعطیلات اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی‌رضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی ادامه داد: از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم و در ساعات صبح و شب احتمال مه‌آلود و کاهش دید در برخی مناطق کوهستانی و سردسیر استان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی طبق برنامه اعلام شده در حال اجرا است، افزود: تردد انواع تریلی به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون و کامیون به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: فردا محور کندوان یک‌طرفه شده و این محدودیت تا ساعت 24 روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز تصادف منجر به فوتی به این دلیل داشتیم که لازم است رانندگان به این توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان، افزود: محدودیت انسداد شبانه محور هراز روزهای شنبه تا سه‌شنبه به جزء ایام تعطیلات اعمال می‌شود.

قدمی گفت: با توجه به اجرای راهداری زمستانه و شرایط فصلی لازم است خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز باشند.

انتهای پیام/ی

برچسب‌ها:

نظر شما