شناسهٔ خبر: 23454653 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 17 دی

شناسایی طراحان و صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات و دولت ۱۱ هزار میلیارد برای کمک به حل مشکل سپرده‌گذاران پرداخت کرده‌ است؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

صاحب‌خبر -

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌یکشنبه، 17دی) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

شناسایی طراحان و صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات/ جان‌باختن 20 نفر از هموطنان

سخنگوی ناجا از شناسایی طراحان و صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر و همچنین دستگیری عاملان هتک حرمت به پرچم و مسببان رهایی خودروی آتش‌نشانی خبر داد.

 

نهاوندیان، پزشکیان و محسنی‌اژه‌ای اعضای کمیته رسیدگی به مشکل سپرده‌گذاران/ دولت 11 هزار میلیارد برای کمک به حل مشکل سپرده‌گذاران پرداخت کرده‌ است

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل سپرد‌ه‌گذاران مؤسسات مالی فاقد مجوز یا مجاز غیرمنضبط، نیاز به همکاری 3 قوه است.

 

مخالفت نمایندگان مجلس با افزایش قیمت بنزین و گازوئیل/ 76 میلیون نفر یارانه می‌گیرند/ پیشنهادهای دولت درباره یارانه

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 در نشست خبری گفت: با توجه به مصوبه امروز کمیسیون، 110 هزار میلیارد تومان بدهی‌های افراد به دولت و مطالبات اشخاص از دولت تهاتر خواهد شد.

 

جایزه یک میلیارد تومانی پیام رسان ایرانی آی گپ برای هکرها

پیام رسان ایرانی آی گپ اعلام کرد به کسی که بتواند اطلاعات رمزگذاری شده این شبکه پیام رسان را هک کند، یک میلیارد تومان جایزه می‌دهد.

 

سوءاستفاده 3 باشگاه در فوتبال ایران از تماشاگران/ 13 دی‌ماه به باشگاه استقلال بابت جباروف نامه زدیم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: 13 دی‌ماه به باشگاه استقلال درباره جباروف نامه ارسال کردیم و من نمی‌دانم چرا مسئولان این باشگاه واکنش نشان دادند.

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز

 

نظر شما