شناسهٔ خبر: 23407511 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تهدید استراتژیست پیشین ترامپ

منبع: مهر

وکلای رئیس‌جمهوری آمریکا استراتژیست پیشین ترامپ را به تهمت‌ زنی و نقض توافق عدم افشای اطلاعات متهم و وی را به اقدام حقوقی تهدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از بی‌بی‌سی، وکلای رئیس‌جمهوری آمریکا با ارسال نامه‌ ای برای «استیو بانون» مشاور پیشین دونالد ترامپ، وی را به اقدام حقوقی تهدید کردند.

وکلای ترامپ اتهام مطرح خود علیه استراتژیست پیشین رئیس‌جمهوری آمریکا را تهمت‌ زنی و نقض توافق عدم افشای اطلاعات عنوان کرده اند.

این در حالیست که سخنگوی کاخ سفید نیز ساعاتی پیش با رد اتهام وارده به «دونالد ترامپ جونیور» فرزند ارشد رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خیانت به کشور، این موضوع را مضحک توصیف کرد.

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید در این باره اعلام کرد: فکر می کنم که این یک اتهام مسخره و مضحک است.

گفتنی است، «استیو بانون» استراتژیست ارشد و پیشین کاخ سفید در کتابی جدید با عنوان «اشتیاق و هیجان: اندرونی کاخ سفید ترامپ» به قلم «مایکل وولف» دیدار محرمانه ۳ نفر از مقامات ارشد کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ با یک وکیل روسی در ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی را «خیانت به کشور» و «علیه وطنی» خواند.

بر اساس گزارش روزنامه گاردین، بانون در گفتگو با نویسنده این کتاب گفته بود که دیدار محرمانه ژوئن ۲۰۱۶ در برج ترامپ میان فرزند ارشد رئیس جمهوری آمریکا، «پل منوفرت» مدیر کارزار انتخاباتی ترامپ و «جرد کوشنر» داماد و مشاور ترامپ با عوامل روسیه زمانی برگزار شد که ترامپ جونیور پس از دریافت ایمیلی که به وی پیشنهاد ارائه «اطلاعات بسیار مهم و حساس» برای متهم ساختن «هیلاری کلینتون» داده شده بود، با این دیدار محرمانه موافقت کرد.

گفتنی است، «استیو بانون» استراتژیست ارشد ترامپ که نقش بسیار مهمی در پیروزی او در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی در این کشور را داشت در ماه آگوست سال گذشته میلادی (سال ۲۰۱۷) از کاخ سفید اخراج شد.

نظر شما