شناسهٔ خبر: 23257953 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دانشگاه فنی و حرفه ای طرح سفیران جوان اقتصادمقاومتی۲ را ابلاغ کرد

دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای ایجاد بستر مناسب برای دانشجویان به منظور کسب تجربه مهارتی و ارتقا آمادگی لازم حرفه ای، طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی ۲ را ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و وزیرعلوم در خصوص ایجاد زمینه برای کسب مهارت ، ایجاد اشتغال و نهایتا  تولید ثروت بر اساس علم و مهارت برای جوانان  و  رونق تولید  داخلی در سال  اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال  دانشگاه فنی و حرفه ای به منظور  بهره مندی از توانمندی سرشار و کارآمد دانشجویان  متعهد  فرصت مناسبی را برای  نقش آفرینی  این اعضا  در قالب «طرح سجا» (سفیران جوان اقتصاد مقاومتی)  فراهم کرده است.

تا در راستای اجرای طرح «کار دانشجویی»  از توانمندی و مهارت دانشجویان در پیشبرد امور و خودکفایی در تامین  نیازمندی های  تجهیزاتی و  تعمیراتی خوابگاه ها و اماکن دانشجویی به نحو مطلوب و بهینه  با مدیریت اوقات فراغت دانشجویان بهره مند شود.

حوزه دانشجویی با هدف عینیت بخشی به شعار دانشگاه نسل سوم و پیاده سازی الگوی عینی در جامعه دانشگاهی همچنین ایجاد بستر مناسب برای دانشجویان به منظور کسب تجربه مهارتی دانشجویان و ارتقا آمادگی لازم حرفه ای در عرصه کار، تولید و اشتغال در تابستان طرح سجا را اجرایی کرد.

از فعالیت‌های که دراین طرح پیشنهاد شده، می توان به بهسازی فضاهای دانشجویی، خدمات فنی خوابگاه (تعمیرات و تاسیسات خوابگاه)، و ساخت ملزومات خوابگاهی، اشاره کرد.

پیرو درخواست مراکز مبنی بر ادامه اجرای این طرح «طرح سراسری  سفیران جوان اقتصاد مقاومتی (سجا) ۲»  به تمامی مراکز این دانشگاه ابلاغ شد.

نظر شما