شناسهٔ خبر: 23244674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت فهرج

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان کرمان، عصر امروز از بیمارستان 32 تختخوابی در حال ساخت فهرج بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی در حال ساخت فهرج، در رابطه با اختصاص اعتبار در بودجه سال ۱۳۹۷ برای تکمیل این بیمارستان، قول مساعد داد.


نیکزادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به تاخیر چندین ماهه در تکمیل بیمارستان فهرج، خواستار تسریع در روند تکمیل این بیمارستان شد.


وی افزود: شهرستان فهرج با جمعیتی بالغ بر ۶۸ هزار نفر جمعیت به لحاظ همجواری با استان سیستان و بلوچستان از محرومیت خاصی برخوردار است.


نیکزادی خواستار اختصاص اعتبار ویژه ای از سوی وزارت بهداشت در بودجه سال ۱۳۹۷ برای تکمیل بیمارستان فهرج شد.


فرماندار فهرج نیز در این بازدید با بیان این که برای تکمیل و تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی فهرج حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار داشت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۳ هزار متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است.


نژاد خالقی گفت: عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۹۳ آغاز شده و در حال حاضر حدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون یک میلیارد و سیصد میلیون تومان برای احداث آن هزینه شده است.


وی اظهار کرد: بیمارستان در حال ساخت فهرج دارای بخش های اورژانس، زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، اطفال، بستری، جراحی، اتاق های عمل، داروخانه، رادیولوژی و آزمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/ی

تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی فهرج

نظر شما