شناسهٔ خبر: 23181207 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده خمینی شهر:گزینه پیشنهادی خود را برای تصدی فرمانداری به استاندار معرفی کرده ام

خمینی شهر ، اصفهان- ایرنا - نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: درزمان استاندار سابق و هم در زمان استاندار فعلی گزینه پیشنهادی خود را برای فرمانداری خمینی شهر معرفی کرده ام .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا فرمانداری شهرستان خمینی شهر از توابع استان اصفهان از اسفند سال گذشته تاکنون ودر پی انتصاب فرماندار این شهرستان به سمت فرمانداری شهرستان اصفهان به صورت سرپرستی اداره می شود.
سید جواد ابطحی که شامگاه جمعه در مسجد الزهرا خمینی شهر سخن می گفت ، افزود : پنج الی شش شهرستان در استان اصفهان شرایط مشابه ما دارند و امید است فردی توانمند برای حل مشکلات شهرستان انتخاب شود .
وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا 2 هفته آینده وضعیت فرماندار شهرستان تعیین تکلیف شود تصریح کرد: در آخرین تماسی که با دکتر سامانی معاون وزیرکشور داشتم از قول استاندار اصفهان وعده دادند با توجه به جایگاه شهرستان خمینی شهرهر چه سریع تر و درآینده نزدیک فرماندارشهرستان معرفی شود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم استاندار اصفهان برای انتخاب فرماندار با نماینده مردم تعامل داشته باشد وبدون در نظر گرفتن گرایش سیاسی فردی توانمند و شایسته را انتخاب کند.
ابطحی تاکید کرد : گزینه فرماندار خمینی شهر هنوز قطعی نشده است ولی از بین چهار نفر یک نفر در آینده نزدیک به عنوان فرماندار خمینی شهر معرفی می شود.
وی از اعلام نام گزینه های فرمانداری خمینی شهر خودداری کرد.
احمد رضوانی نائینی فرماندار کنونی اصفهان تا اسفند سال گذشته عهده دار سمت فرمانداری خمینی شهر بود و در این مدت
مجتبی راعی سرپرست فرمانداری این شهرستان بوده است.
شهرستان خمینی شهر با بیش از 350 هزار نفر جمعیت در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت م/ 7145 / 2093 خبرنگار: سید محمدرضا ابطحی - انتشاردهنده : عمادی

انتهای پیام /*

نظر شما