شناسهٔ خبر: 23171500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کاروان کمک های کهگیلویه وبویراحمد آماده اعزام به مناطق زلزله زده است

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اقلام ضروری از قبیل فرآورده های خونی، مواد غذایی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اقلام ضروری از قبیل فرآورده های خونی، مواد غذایی کنسروی و لوازم گرم کننده از جمله پتو با توجه به سردی هوا بیش از دیگر موارد مورد نیاز ساکنان مناطق زلزله زده غرب کشور است.
وی افزود: این زمین لرزه در حوزه زاگرس رخ داده و وظیفه مردم مناطق زاگرس نشین از جمله کهگیلویه و بویراحمد را نیز چند برابر کرده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می رود که مردم این استان در حد توان به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور کمک کنند.
احمدی عنوان کرد: هر چند که تاکنون اقدام هایی در کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور انجام شده و برخی دستگاه های اجرایی استان نیز اعلام آمادگی کرده اند اما این امور باید به طور اصولی تر و با برنامه ریزی دقیق تر صورت گیرد.
وی ابراز داشت: باید در روزهای آینده تقسیم کار بهتری بین دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اعزام کاروان های کمک مردم این استان به مناطق زلزله زده غرب کشور انجام شود.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه هفته جاری در استان کرمانشاه رخ داد که به مناطقی از غرب کشور خسارت‌ وارد کرده و صدها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662

نظر شما