شناسهٔ خبر: 23143213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

تائید حکم اعدام قاتل بنیتا در دیوان عالی کشور

صاحب‌خبر -
 

سرویس حوادث: حکم اعدام قاتل بنیتا دختر هشت ماهه ربوده شده از سوی سارقان خودرو، در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور تایید شد.
انصاری معاون نظارت دیوان عالی کشورافزود: این پرونده به دادگستری تهران ارجاع شد.حکم صادر شده قطعی است و برای اجرا به اجرای احکام دادسرا ارجاع می‌شود. دادگاه متهمان پرونده بنیتا روز‌های ۲۰ و ۲۲ شهریور در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد که متهم ردیف نخست پرونده به اتهام قتل عمد به قصاص (در خصوص آدم ربایی به ۲۲سال و ۶ ماه حبس رها کردن طفل ۱۷ ماه حبس، مباشرت ۱۵ سال حبس، ۱۱۱ ضربه شلاق، رد عین مال مسروقه، دیه و دو سال تبعید به دیوان‌ دره) محکوم شد و متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نیز به حبس و شلاق محکوم شدند.
۲۹تیر امسال خبر ربوده شدن دختربچه هشت‌ماهه‌ به نام بنیتا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پدر بنیتا برای باز کردن درب پارکینگ از خودرو پیاده می‌شود تا خودرو را داخل پارکینگ ببرد اما در همین هنگام دو مرد پیاده‌‌، با مشاهده خودرو روشن، پشت فرمان می‌نشینند و خودرو و بچه را با هم به سرقت می‌برند.آنها این کودک را با خودرو درمکانی رها کرده و همین امر سبب جان باختن این کودک بیگناه می‌شود. ‏

نظر شما