شناسهٔ خبر: 2312670 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

با گوشی هوشمند کتانی آدیداس خود را طراحی کنید

در این ابزار می‌توانید تصویر آنچه که تمایل دارید روی کتانی مورد نظر شما چاپ شود را انتخاب می‌کنید و سپس جنسیت، کشور محل اقامت و سایز کتانی مورد نظر را انتخاب می‌کنید و در نهایت تصویر نهایی کتانی با عکسی که انتخاب کردید برای شما به نمایش درمی‌آید.

صاحب‌خبر -

شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی آدیداس سرویسی را با نام MiZX FLUX راه‌اندازی کرده که به شما امکان می‌دهد مدل کتانی مورد نظر خود را طراحی کنید و آن را در اختیار بگیرید.

با گوشی هوشمند کتانی آدیداس خود را طراحی کنید

به گزارش رایورز، اما آدیداس هم‌اکنون نسخه موبایلی سرویس MiZX FLUX را در قالب یک ابزار کاربردی عرضه کرده است و به شما امکان می‌دهد با نصب آن روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS تمامی قابلیت‌های یاد شده را در اختیار داشته باشید.

در این ابزار می‌توانید تصویر آنچه که تمایل دارید روی کتانی مورد نظر شما چاپ شود را انتخاب می‌کنید و سپس جنسیت، کشور محل اقامت و سایز کتانی مورد نظر را انتخاب می‌کنید و در نهایت تصویر نهایی کتانی با عکسی که انتخاب کردید برای شما به نمایش درمی‌آید. پس از این مرحله می‌توانید درخواست خرید خود را برای این کتانی اعلام کنید که البته این کار قیمت کتانی را اندکی بالاتر می‌برد.

سرویس MiZX FLUX تاکنون فقط برای کاربران آمریکایی عرضه شده بود و هم‌اکنون شرکت آدیداس اعلام کرده است کاربران موبایلی در کشورهای اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، اسپانیا، سوئد و بریتانیا هم می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.


نظر شما