شناسهٔ خبر: 2312667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار رجبی:

توجه به بخشهای علمی و فرهنگی توسط دانشگاهیان بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمن است

سنندج - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: توجه بيشتر به فعاليتهای علمی و فرهنگی توسط دانشگاهیان و روحانیون بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی شامگاه یکشنبه در گردهمایی روز قشر بسیج دانشجویی که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزارشد، به تهدیداتی که از ناحیه دشمن متوجه کشور و به تبع استان کردستان است ،اشاره کرد و گفت: دامنه امواج تهدیداتی که در حوزه مذهبی درخاورمیانه ایجاد شده به کشورما هم رسیده است.

وی اظهارداشت: تهدیداتی که از طرف استکبار جهانی متوجه ایران اسلامی است همواره توسط سپاه و بسیج رصد می شود.

وی با بیان اینکه از تمامی اقشار جامعه نمی توان انتظار اقدام در راستای مقابله با این تهدیدات را داشت،عنوان کرد: وقتی دشمن با رویکرد تهدید مذهبی وارد میدان شده راه چاره و مقابله با آن هم انجام اقدامات علمی، فکری و فرهنگی توسط دانشگاهیان و روحانیون است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: طراحی مهندسی امنیتی و راهبردی خاورمیانه در اتاق های فکر آمریکا و اسرائیل از حدود 35 سال پیش کلید خورده است.

سردار رجبی ادامه داد: طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا و هر اتفاق و رویدادی که امروز شاهد آن هستیم بر طبق اتاق های فکر استکبار پایه ریزی  واجرایی می شود.

وی اظهارداشت: آنچه در قالب تهدیدات دشمن امروزه با آن مواجه هستیم اسلام جعلی و دروغین همراه با بدعت هاست.

وی با تاکید براینکه هیچکس نباید نسبت به تهدیدات دشمن بی تفاوت باشد، بیان کرد: همه باید نسبت به تهدیدات دشمن به ویژه در حوزه مذهب به اندازه حیطه توانایی خود اقدام کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: برای مقابله و ممانعت از نفوذ این تهدیدات که به منظور تغییر ماهیت دین از سوی دشمن در حال انجام است، باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سردار رجبی اظهارداشت: جامعه همواره متاثر از اقدامات دانشگاهیان است لذا فعالان این عرصه باید به صورت جدی نهضت آگاهی بخشی را در دستور کار خود قرار دهند تا بدین گونه تهدیدات دشمن خنثی و از بین برده شود.

 

 

 
 

نظر شما