شناسهٔ خبر: 23119072 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استقرار نیروهای اورژانس در معابر پرتردد پایتخت

تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از استقرار نیروهای اورژانس با توجه به افزایش غلظت آلاینده های جوی در سطح معابر و میادین اصلی و پرتردد پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد کرم درآبادی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای اورژانس با استفاده از موتورسیکلت های امدادی(موتورلانس) در 192 نقطه از شهر تهران مستقر شده اند.
وی اظهار کرد: همچنین تکنسین های اورژانس با استفاده از تجهیزات و خودروی مناسب در 8 میدان اصلی و پرتردد شهر تهران حضور دارند.
به گفته وی،درهمین ارتباط نیروهای اورژانس با استقرار در میدان های آزادی، انقلاب، ولی عصر (عج)، امام خمینی (ره)، امام حسین (ع)، صنعت و چهارراه ولی عصر(عج) به عنوان معابر شلوغ و پرتردد شهر، آماده ارائه خدمات درمانی مرتبط با آلودگی هوا به شهروندان هستند.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران به عموم شهروندان به ویژه سالمندان، افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی توصیه کرد با توجه به افزایش میزان آلودگی، از تردد و فعالیت غیرضروری در سطح شهر و فضای باز خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، کیفیت هوای شهر تهران امروز - یکشنبه - در چهارمین روز پیاپی با شاخص 143 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان های استان تهران غیر از فیروزکوه و دماوند، امروز - یکشنبه - به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.
همچنین براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فروش روزانه طرح ترافیک و همچنین فعالیت معادن شن و ماسه امروز ممنوع است.
درهمین ارتباط، گستره اجرای طرح ترافیک شهر تهران امروز به محدوده زوج و فرد تعمیم داده شده است.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625

انتهای پیام /*

نظر شما