شناسهٔ خبر: 2311575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در دیدار با فرماندار بیجار عنوان شد

حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد برای جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی

اعضای یک تشکل مردم‌نهاد در شهرستان بیجار در دیدار با فرماندار، حمایت و تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد و ایجاد زمینه گسترش فعالیت‌های آنان را مانع رشد روزافزون آسیب‌های اجتماعی عنوان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، اعضای تشکل مردمی سبز گروس در دیدار با فرماندار که یکشنبه‌شب در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، خواستار حمایت مسئولین از تشکل‌های مردم‌نهاد شدند.

رئیس هیئت‌مدیره این تشکل در این دیدار با بیان اینکه تلاش ما ارتقای زیست‌محیطی و فرهنگی جامعه است، گفت: حمایت مسئولان از تشکل‌های مردم‌نهاد در واقع کمک به ارتقا و توسعه جامعه خواهد بود.

جعفر حیدرپناه افزود: اهداف ما در این تشکل صرفا در زمینه حمایت و فعالیت زیست‌محیطی نیست بلکه در تمامی زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری طبق اساسنامه بومی‌سازی شده آن است.

وی، هدف از تشکل سبز گروس را ارتقای ضریب حفاظت محیط‌ زیست‌ و منابع طبیعی از طریق جلب و افزایش مشارکت‌های مردمی و همچنین فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در شهرستان بیجار عنوان کرد.

حیدرپناه با بیان اینکه این تشکل تاکنون اقدامات شایسته‌ای انجام داده و تمامی اعضای آن به صورت کاملا خودجوش و بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند، خواستار همکاری علاقمندان و دوستداران محیط زیست و فعالان اجتماعی و فرهنگی برای تحقق اهداف این تشکل شد.

جعفر ولدخان از دیگر اعضای این تشکل خواستار حمایت مالی مسئولان از این تشکل شد و گفت: حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان قوت قلبی برای ادامه فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد است.

وی، گام اول پس از ثبت دیگر بار این تشکل را نمایشگاه عکس از آثار جمشید فرجوندفردا دانست و گفت: برگزاری این نمایشگاه و ایجاد زمینه‌ای برای بازدید علاقه‌مندان منوط به حمایت فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان است.

وی خواستار ارائه مجوز برای گردهمایی و تجمع حمایتی از محیط زیست با حضور دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و دبیرستان شد.

جمشید فرجوندفردا هنرمند و عکاس نامی ایران و از اعضای تشکل مردم‌نهاد سبز گروس با بیان اینکه امید است وعده‌های مسئولین در راستای کمک به این تشکل در حد وعده و وعید باقی نماند، گفت: ما نیاز به حمایت‌های مالی و معنوی مسئولین برای پیشبرد اهداف این تشکل داریم و امید است وعده‌های آنان در راستای حمایت به مرحله عمل برسد.

مسئول کمیته امور بانوان این تشکل با بیان اینکه متأسفانه آسیب‌های اجتماعی روندی افزایشی دارد، گفت: دشمنان همواره در کمین گمراه کردن جوانان از طریق برنامه‌های مختلف هستند و این تشکل‌های مردم‌نهاد هستند که می‌توانند با فعالیت‌های گسترده در زمینه‌های مختلف، مانع بروز آسیب‌های اجتماعی شوند.

سارا الوندی گفت: حمایت مسئولین از این تشکل‌ها انگیزه را برای فعالیت‌های بیشتر مهیا خواهد کرد.

انتهای پیام/79015/ذ30/چ3000

برچسب‌ها:

نظر شما