شناسهٔ خبر: 23105003 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

جاسمی در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد

رایزنی کمیته دفاعی مجلس برای افزایش بودجه قرارگاه پدافند هوایی

رئیس کمیته دفاعی مجلس می‌گوید: کمیسیون امنیت ملی اقدامات لازم برای افزایش بودجه قرارگاه پدافند هوایی را انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

سید قاسم جاسمی رئیس کمیته دفاعی مجلس در گفت وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم درباره بودجه دفاعی سال 97، گفت: از آنجایی که شرایط منطقه ای و بین المللی شرایط خاصی است، بودجه دفاعی کشور باید نسیت به گذشته روز به روز افزایش پیدا کند. امروز شاهد آن هستیم که کشورهای منطقه هم در حال افزایش قدرت دفاعی خود هستند.

وی با اشاره به کاهش بودجه  بعضی بخش های ارتش جمهوری اسلامی، افزود:  علاوه بر آن که دولت باید به افزایش بودجه نیروهای مسلح توجه کند، عزیزان ارتش جمهوری اسلامی نیز باید رایزنی های لازم در این زمینه را پیش از تدوین لایحه بودجه با دولت محترم داشته باشند و نیازهای خود را به اطلاع دولت برسانند. به نظر ما اولین راهکار این است که خود دوستان ارتش اهمیت افزایش بودجه دفاعی را برای دولت جا بیندازند تا مجلس هم بتواند با قدرت از آنها حمایت کند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس تصریح کرد: در مسیر بررسی لایحه بودجه، ما در کمیسیون امنیت ملی حتما بر افزایش بودجه دفاعی کشور تاکید خواهیم کرد. 

جاسمی همچنین درباره افزایش بودجه قرارگاه پدافند هوایی ارتش نیز اظهار داشت: هم ما و هم دوستانی که به نمایندگی از کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون تلفیق بودجه شرکت می کنند پیگیر این موضوع خواهند شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما